Volgers

zondag 16 januari 2022

Veel liefs voor Corry

Dit kaartje ging naar Corry  
1x per maand knutselen we samen met nog andere dames
en soms zit het tegen en dan is een kaartje wel 
leuk om een kaartje te sturen.


Ik gebruikte de Decotime snijmal
 en gewone ronde voor de kraft en dp cirkels

De vlinder is van CC en de stempel is uit een setje
dat ik 2de hands gekocht
daar weet ik het merk niet van.

Nog een leuk poezenplaatje en strikje.

Lieve groetjes Anita

  Mijn kaartje laat ik me doen bij:

19 opmerkingen:

  1. Beautiful design, love those goreous colours. Have a lovely Sunday. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is erg mooi in deze ronde uitvoering.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een leuke kaart en ik denk dat als de ontvanger het ophangt dat het steeds een glimlach op het gezicht zal toveren.
    De poes zorgt voor een hoog "lief" gehalte.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart is dit, Anita.
    Daar zal de ontvanger blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje met de vlindertjes en schattige poezenplaatje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart en een leuk model
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk kaartje om iemand veel liefs te wensen. Leuk gedaan!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een leuke kaart, die met veel plezier ontvangen zal zijn. Fijne zondag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart Anita
    Leuk om zo die atanzwn te gebruiken!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie kaart in dit ronde model en wat een schattig plaatje,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooie kaart in een leuk model Anita. Lief die plaatjes en altijd leuk om echte post te ontvangen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk kaartmodel. Lief met het poesje ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi kaartje Anita, zal zeker gewaardeerd worden.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaart in een mooi model en prachtige details Anita xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Very pretty and a clever design.

    Thanks for joining us at Craftyhazelnut's Patterned Paper Challenge.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. I love your card, thanks for sharing it with us at the Unicorn Challenge Blog.
    Hugs Ilonka DT

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===