Volgers

maandag 10 januari 2022

Wishing upon a star nr 4

Een mooie kerstkaart kreeg ik van een blogvriendin deze kerst
vond het model zo leuk dat ik besloot om hem ook te gaan maken.
Hier is hij dan!


De basis is wol wit en het design papier komt uit mijn
 voorraad  het zijn de laatste blaadjes.


De gouden ster links daar heb ik de goudwikkel van een
chocolade reep voor gebruikt en door de Darice crackle EF gehaald.

Kerstboompjes van Nellie Snellen en een goudlint met koortje.

Fijn dat je weer even komt kijken en bedankt
 voor alle leuke en lieve reacties op mijn vorige kaarten.
Groetjes Anita

Mijn kaartje laat ik graag mee doen bij:



Song  When you wish upon a star!

28 opmerkingen:

  1. Hij is heel mooi zo in deze goudkleurige uitvoering.
    Herken de kaart ;)
    Groetjes Elly XX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is zeker een leuk model. Heel mooi Anita.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart. Ik heb genoten van je filmpje,nu heb ik zin om een goede Disney film te zien. 📺

    BeantwoordenVerwijderen
  4. helemaal leuk is je kaartje zo geworden ! geslaagd
    fijne week,
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kerststerkaart heb je gemaakt, Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart en dit model is super. Leuk met het goudwikkel!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie chique kaart in het goud.
    Leuk modelletje.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg mooi geworden en echt elegant ook!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik herken de kaart, ik denk dat ik weet van wie je het kreeg, ik kreeg nl ook zoiets en zit er steeds naar te kijken, wilde het ook gaan liften. Leuk hè, erkaar inspireren!
    Mooie uitvoering, met dit mooie papier, jammer dat het bijna op is.
    De goud accenten vind ik er goed bij passen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart. Leuk om iets te gebruiken wat niet als echt bedoelt i s voor kaarten. Ik doe dat ook heel vaak. Fijne dag.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart in dit modelletje! De ster is super van de chocolade folie. Fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kerstkaart in warme kleuren, leuk met de gouden ster,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Inderdaad een leuk model, Anita. Je gouden ster is een mooie blikvanger.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele mooie kaart en het model is inderdaad erg leuk! Ik kreeg ook een kerstkaart in dit model!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ha ja ik kreegco ook zo'n leuk stermodel, Anita
    Mooi nagemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kaart met ster heb je gemaakt. Leuk om je door blogdinnen te laten inspireren. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je hebt een prachtige ster gemaakt Anita. Mooie warme kleuren en die gouden ster is er prachtig bij.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie, sfeervolle kerstkaart, leuk dat je geïnspireerd bent door een ontvangen kaart. Gaaf de champagnefles voor je man.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hoe leuk is da!!!! Kei tof
    Very sweat card.
    Claudia

    https://knutselmeisjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ja. ik kreeg er ook zo een! En jij hebt hem echt na gemaakt? Ik dacht dat het een DDBD mal was. Wat knap van je! En een goed idee ook, dank voor de tip! Hij is echt heel mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. S is for star!! I love that your card is star shaped...perfect for our challenge!! Thanks for playing along with our "something that beings with S" challenge over at SOS!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Anita, je ster is echt prachtig! Echt heel mooi gedaan
    Lia (ook als DT van PoE)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. OH SO PRETTY Anita! Thanks so much for joining in the fun at our Peace On Earth Christmas challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often. We appreciate your support on our new challenge adventure!!

    Darlene
    PEACE ON EARTH CHRISTMAS CHALLENGE
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Love the texture & dimension ... so glad you shared your *S* creation with us at Shopping Our Stash.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gorgeous card. Thanks for sharing with us at Crafty Hazelnut's Christmas challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Lovely card. Thanks for joining us at The Unicorn Challenge Blog for our "Lots of Layers" challenge.

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===