Volgers

woensdag 9 maart 2022

Appel en verborgen recept!

 Een appelkaartje met verborgen recept


Het werd een trap kaartje met een ronde schijf in het midden
En als je in de keuken aan de slag gaat dan wil je ook 
een kopje koffie drinken onder het werken.


Het recept  zit verborgen achter de appel
en is voor appelmoes te maken.


Daar heb je keukengerei voor nodig en een potje
met metalen deksel voor de appelmoes in te doen.

Er vallen envelopjes met happy mail in mijn brievenbus
ze gaan op het stapeltje tot zondag 😊

Tot morgen dan ben ik er met de wekelijkse donderdag kerstkaart.
Groetjes, Anita 

Mijn kaartje laat ik mee doen bij:

28 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Anita! Super toepasselijk met recept.
    Ik hoop dat ik je ook gestuurd heb..kan het niet nakijken helaas...zover vooruit gewerkt en nu ga ik twijfelen..
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Elly dankjewel, je was de eerste hij is er al lang je envelop ligt keurig te wachten tot zondag dan maak ik alles open. 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart! Zeg maar rustig een prachtige creatie! Zoveel op te zien!
    groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk gemaakt, een ontzettend gezellige creatie . Slim om zo het appelmoesrecept te verstoppen. Ik denk dat je met deze kaart wel een tijdje zoet bent geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie en gezellige creatie met het verborgen recept,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Héél leuk én verrassend met het recept achter de appel!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie creatie Anita
    Leuk al die keukendetails en het leuke appeltje met verborgen recept, erg leuk bedacht en gemaakt!
    Mooi model ook!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke creatie met recept.
    Leuk bedacht.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vrolijke kaart, en een leuk model! Leuk idee om het recept achter de appel te verstoppen!
    Mijn kaart voor jou is gisteren op de post gegaan! Fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een gaaf kaartje met het geheimen recept achter het appeltje, leuk idee om het zo te doen, leuk al de andere details erbij
    gezellig hè, zo'n stapel post heerlijk om zondag op je gemakt te gaan lezen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi zeg! Wat heb je dat leuk gedaan met het recept voor appelmoes achter de appel!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat 'n originele kaart Anita, met het verborgen recept, heel leuk gedaan! Mooi model ook. Fijne dag vandaag.
    GROET,

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gaaf hoor, een leuk model en zo'n frisse uitstraling! Onwijs leuk dat recept erachter.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super gezellige kaart. Recept is niets voor mij, wij eten koolhydraat arm. Maar leuk dat ie erbij zit😃
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke kaart heb je gemaakt met de appel en het verborgen recept, enig idee. Leuk! groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ooooh, wat leuk is dit nou toch weer!
    Wat leuk bedacht zeg, dat recept erbij.
    Een kaart met een extraatje, ik hou ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. This turned out so pretty!! Metal lid and utensils...perfection for our "full metal jacket" challenge over at SOS!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuk kaartje Anita. Echt origineel modelletje en als extraatje een recept.
    Bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een smakelijk kaartje met de appel.
    Leuk dat er een recept bij is en op een speelse wijze verborgen. Met mooi keukengerei alles afgewerkt.
    Heel tof gemaakt.
    Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wow wat een mooie kaart. Zo leuk gedaan!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oooow wat heb je dit gaaf gemaakt Anita!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. This is a smashing project!
    We do love to see all the entries at Classic.
    Thank you for sharing in our challenge at Classic Design Challenge
    We really appreciate you joining in.

    Jackie DT

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Such a clever card! Thank you for joining Craftyhazelnut's Patterned Paper Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuke kaart met een verborgen recept erop..heerlijke appeltaart..als de ontvanger daar niet blij van wordt, dan weet ik het niet meer...Bedankt dat je mee doet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een gezellige en lekkere kaart!
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  26. beautiful card! Thank you for you joining us at Corrosive challenge.
    DT. Blanca Ramírez

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Anita,
    gelukje dat ik via K&K toch deze kaart niet mis, want hij is erg leuk! Ik denk dat ik last had van de robot toen. Dat verstopte recept is helemaal leuk! Dank je wel voor het meedoen bij K&K

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===