Volgers

donderdag 31 maart 2022

Christmas birds nr 33

 Week 13 en wat is de week  omgevlogen.
Nu was het ook wel een drukke week.

De kaart voor vandaag is een slim line
Een nieuwe stans van de Action merk Avec


De foto`s zijn erg flets geworden kreeg het niet beter.
Slim line is aan de buiten kant aangezet met rode inkt

Daarna heb ik de hulst tak gestempeld.


De kleine postzegel frame ook aangezet met rode inkt
en met vogeltjes van CS bestempeld
 en ze zijn ingekleurd met glitter verf.


Een kleine Merry Christmas tag.

Van de week op controle geweest bij de reumatoloog
nog steeds geen passend
medicijn gevonden waar ik niet heftig op reageer
wel een slijmbeurs rijker gelukkig kan ik deze week terecht 
bij de fysio, de pijn van de reuma neemt toe.
Het is wachten tot juni dan kan ik naar de allerloog /immunoloog
en dan hoop ik echt dat ze vinden waar het aan ligt
dat mijn lichaam zo heftig reageert.

Ik ben blij met de weersomslag dat even de pollen uit de lucht
worden gehaald.

Blijf gezond warme groetjes van mij.

Mijn kaartje laat ik mee doen bij:

48 opmerkingen:

  1. Hey Anita,

    Wat een lief kerstkaartje hier!
    En wat een gedoe allemaal zeg... Hopelijk vinden ze snel iets om de pijn te verzachten... Succes!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat staan je schattige vogeltjes er mooi op, een leuke Slimline mal ook. Je kerstkaart met de swingende ballen hieronder is ook erg gaaf zeg, erg leuk bedacht ook. Sjonge het schiet niet echt op met je lichamelijke probleem meid, fijn dat je in ieder geval terecht kunt bij de fysio….
    Houd je haaks en een dikke knuffel Anita xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi in deze zachte tinten en de Action heeft precies weer leuke snijmallen.
    Ik ben blij voor jou dat het weer wat minder is, hou je goed x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn zin klinkt alsof ik niet het goede voor je wens ( is wel zo ) maar met weer bedoel ik 'weeromslag' 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lieflijke kaart!!
    Fijn dat jij blij bent met de weeromslag...zullen er wel meerdere met jouw zijn. Het zit je ook zo niet mee..
    Juni is dan nog zo ver weg...
    Lieve groetjes Elly XX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is ene heel mooi stijlvol kaartje. Ik zag ook nieuwe stansen liggen bij Action en deze keer was ik zo verstandig om er maar 2 mee te nemen en niet allemaal.
    Ik hoop ook voor jou dat ze vinden waardoor het komt dat je zo heftig reageert. Ja, ik fietste net door de sneeuw naar huis!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuke kerstkaart voor week 13 Anita , vervelend
    dat de klachten steeds blijven , gelukkig is er fysio
    Beterschap en n fijne dag , groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een prachtige kerstkaart Anita.
    Mooi die zachte kleurtjes en wat een leuke stansen.
    Sterkte!!
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke slimline kerstkaart Anita.
    Mooi de zachte tinten.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooi kaartje met de leuke slimline leuke vogeltjes en mooie zachte kleurtjes
    beterschap
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Prachtig kaartje ik zag ze ook liggen vorige week heb er 4 meegenomen ipv 6��
    Hoop idd dat ze snel iets vinden waar je niet heftig op reageert.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kaartje heb je met deze mooie stans gemaakt Anita.
    Hopelijk vinden ze snel wat voor je zodat de pijn minder wordt....wat heftig zeg!
    Groetjes en beterschap,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart!
    Ik hoop dat ze snel iets vinden waardoor de pijn minder wordt. Ik heb een tweelingzus die ook zoveel pijn heeft vd reuma. Gek hè, ik heb geen problemen maar wij zijn tweeeiig.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een heel sierlijk kaartje.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat is dit een mooie stans Anita, je hebt er 'n hele mooie Kerstkaart mee gemaakt. En wat bijzonder naar voor je dat je steeds meer pijn krijgt. Dat je ook op deze manier reageert p medicatie. Hopelijk gaan ze echt kunnen achterhalen waar dit nu aan ligt...
    Maar desondanks tóch een goede dag gewenst.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een ooie slimline kaart met die schattige vogeltjes.
    Wat erg voor je dat je steeds meer pijn krijgt en dat je dan tot juni moet wachten....wat zal dat lang duren.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een mooie kaart en die hulsttak is prachtig!
    Balen dat de pijn steeds erger wordt. Hopelijk helpt de fysio voor de slijmbeurs. Sterkte!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een heel mooie, zachte kaart. Een mooie mal en leuke stempeltjes heb je gebruikt.
    Heel veel sterkte, ik hoop dat je gezondheid snel verbetert.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtig en lief kaartje! Wat akelig dat je last hebt van een slijmbeurs en pijn hebt van de reuma.
    Ik wens je heel veel sterkte.
    Groetjes en liefs, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi lief kaartje, Anita
    Beterschap voor je
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  21. prachtig stijlvol kaartje Anita,
    Beste met alle lichaamlijke klachten, inderdaad de pollen zijn nu even op de vlucht!!
    Gezellig dat je erbij bent vandaag.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooi en zacht getint kaartje! Mooi deze stansen weer. Moet ook weer eens naar de action. Heel naar die reuma. Hopelijk kunnen ze de juiste medicijnen vinden om de pijn te verminderen. Veel sterkte! En fijn dat je weer meedoet met 52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooi en lief kaartje, de bestempelde postzegelrandjes zijn heel mooi! Net als de kleine vogeltjes. Niet leuk dat je zo'n last hebt, ik hoop met je mee dat er een oplossing komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat is deze kaart superleuk en ook origineel om het takje erop te stempelen. Vind het resultaat heel erg leuk.

    Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige slimline kaart Anita, je hebt sierlijke vogeltjes en hulstakjes gebruikt. Veel sterkte met je gezondheid!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een mooie slimline kaart Anita, heel fijntjes met die geschulpte randjes. Wat naar toch dat je zo heftig reageert en dat de pijn toeneemt. Het duurt nog wel lang eer je terecht kunt bij de immunoloog, jeetje. Sterkte.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wow...schitterende kerstkaart, zo leuk met de geschulpte randen en de mooie vogeltjes en hulst takjes.
    Heel veel sterkte met je gezondheid!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een mooie kaart. Leuk deze mal van de action.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Een prachtige kaart heb je met die nieuwe stans gemaakt. Het is maar goed dat er hier geen Action is, ik moet er voor naar een andere stad,dus ook geen verleidingen.
    Ik wens je veel succes met de onderzoeken en hoop voor je dat ze de oorzaak vinden.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Knap gemaakt al weer , ik duim heel hard voor je

    BeantwoordenVerwijderen
  31. So beautiful Anita! Thanks so much for joining in the fun at our Peace On Earth Christmas challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often. We appreciate your support!!

    Darlene
    PEACE ON EARTH CHRISTMAS CHALLENGE
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Een hele mooie en fijne kaart !
    Ik duim voor je mee !
    Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Prachtige kaart gemaakt. Wel akelig steeds met pijn te lopen, ik herken het helemaal, maar nu is er weersomslag, dus veel erger dan anders. En dan slikken we maar een pilletje extra helaas. Beterschap meid. Groetjes,Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een mooie kaart. Je heb er een leuke mal voor gebruikt. Beterschap Anita, hopelijk vinden ze gauw een middel wat je helpt. Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een mooie kaart Anita. Mooie slimline.
    Leuk dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Prachtig kaartje heb je gemaakt Anita!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  37. heel mooi hoe je je kaart versierd hebt met het fijne stempelwerk. De mal valt heel mooi uit, ik heb em ook gekocht maar nog niet gebruikt. Lig al heel de week in bed...
    groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Mooie slimline kerstkaart met sierlijke hulstrandjes en leuke vogeltjes.
    Naar dat je zoveel pijn hebt van de reuma en ook nog een slijmbeursontsteking. Hopelijk helpt de fysio en wordt er medicatie gevonden waar je wel goed op reageert.
    Sterkte toegewenst.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Heel leuk.
    De kleine vogeltjes zijn lief.
    Mooi dat je ze heel lichtjes een kleurtje hebt gegeven.
    Wat hebben ze bij de Action toch veel leuke dingen hè!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Heel leuk met dit fijne stempelwerk ! Lijkt wel met goud inkt of pen. groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  41. This is so pretty, wonderful images and I like the frames, happy crafting!

    Leanne DT Member/CCC
    Christmas Craft Creations

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een gave kaart !!!
    Heel mooi die zachte tinten !
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat een gave kaart heb je gemaakt, zo mooi die zachte tinten. Bedankt dat je mee doet bij 52WTC en bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Pretty card. Wonderful Christmas card. Thanks for joining us at the CHNC Christmas Weekly this week for our Anything Goes, optional funny challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Een heel mooi en stijlvol kaartje met deze zachte kleuren.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Ook deze is heel erg leuk!
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===