Volgers

woensdag 16 maart 2022

Dankjewel!

 Graag wil ik iedereen bedanken die aan de feest vreugde heeft bij gedragen
het was een mooie 65ste verjaardag, het lijkt wel of de jaren steeds vlugger gaan.
Zondag morgen stond er een overheerlijk ontbijt klaar gemaakt door mijn zoon.
En werd ik verwend met heerlijke bonbons en knutselspullen.
Mijn dochter belde vanuit Australië  😍 


Daarna was het tijd om de post te openen een grote stapel!
Dat is een feestje op zich wat is echte post toch leuk.
Ze staan op mijn grote woonkamer tafel daar blijven ze staan tot aan Pasen
echt genieten van zo veel mooie creaties.

Prachtige kaarten gekregen


van
Martha -Annerieke- Annemarie en Merit- Ellen - Eri- Daphne- Marlolein.


Elle- Jeanne- Wilma R-Margreet-Trijntje-Diny- Ank- Gerjanne Caroline Cards
Wies- Ans- Elly- Marga.


Angelique - Ellie -Ina-Lisanne

Zo verwend geworden door jullie!

Verder het was een rustige dag het bezoek wat zou komen 
kreeg gedoe! Dat halen we een andere keer in.

Er was ook gedoe op de woning van mijn zoon.
Het WBC ging afgelopen vrijdag in quarantaine Laurens was gelukkig 
negatief getest en hij kwam vrijdag na zijn werk naar huis.

Hij heeft weinig contact met de andere mensen uit het huis en heeft
 een eigen app en kon daardoor naar huis komen en blijven werken.
 Vandaag mag de woning weer open maar hij blijft nog gezellig tot zondag.

Als het goed is heb ik iedereen persoonlijk bedankt via email en privébericht.
Heb even een kleine pauze ingelast donderdag ben ik er met een nieuwe kerstkaart.

Fijne dag groetjes Anita

21 opmerkingen:

  1. Fijn dat je een mooie dag hebt gehad.
    Je hebt prachtige kaarten gekregen.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk verwend ben je, alsnog van harte gefeliciteerd Anita!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk al die kaarten Anita, je voelt je dan echt jarig he....
    Dat GEDOE blijft ons leven beheersen, gelukkig dast je zoon fijn thuis kon werken en verblijven..

    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend leuk om zoveel post te ontvangen en voel je je heel lang jarig.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Anita,

    Vorig weekend, tijdens de grote opruimwerken achteraan, kwam ik op mijn ateljeetafel een briefje tegen: Anita 65... Ja, da's waar, moet die kaart nog maken... En sinds maandag ben ik ziek, helemaal in de lappenmand... De afgelopen weken is hier in 't weekend al hard gewerkt aan de voorbereidingen van onze volgende verbouwfase... Die kaart komt nog wel hoor, moet alleen zien wanneer ik ze kan maken... Maar zo ben je nog iets langer jarig, goed? Moet nog wel lukken voor Pasen! ;o)

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog van harte gefeliciteerd, wat een prachtige post heb je mogen ontvangen! Fijn dat je zoon bij jullie thuis kan zijn en nog gewoon naar zijn werk kan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat fijn dat je zo bent verwend Anita
    Je kijkt dus terug op een leuke dag!
    Geniet er nog maar van
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag Anita en wat heb je veel post gehad uit blogland...een feestje om zoveel moois te ontvangen hè!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat fijn dat je zo bent verwend met leuke cadeautjes en zoveel post en daardoor een leuke dag hebt gehad
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat fijn dat je zo genoten hebt van je 65ste verjaardag! Nu maar lekker genieten van al de post die je hebt gekregen! fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat 'n verwennerij Anita. Om te beginnen al het feest-ontbijt van je zoon, leuk! Fijn dat hij nog even thuis kan zijn. En wát 'n stapel post! Dat blijft nog nagenieten dan, tot Pasen.
    🙂 Tot morgen, voor je Kerstkaart.
    Fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ben jij verwend met al die mooie verjaardagskaarten.
    Een hele stapel.
    Nu nog na genieten.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik wist niet dat je jarig was, dus alsnog van harte gefeliciteerd! En wat een stapel kaarten!! Geweldig toch?
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie stapel kaartjes, ik wil toch ook nog even feliciteren met je verjaardag (ook al ben ik veel te laat...) hier kan je nog even van nagenieten.
    Liefs Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag, Anita. En wat fijn dat je zo verwend bent met al die mooie kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heb je lekker veel kaarten gekregen, Anita.
    Nu lekker nagenieten.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat veel kaarten en zo'n mooie Anita en natuurlijk nog Gefeliciteerd met je 65ste verjaardag.

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat leuk zo'n stapel post voor je verjaardag. Je hebt mooie kaarten gekregen.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Tja, die verjaardagen van ons vallen steeds in het 100 hè, niks aan.
    Wat kreeg je veel post!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk hè kaart en in het echt te krijgen. Ik hou ervan. Toch anders dan op een foto.

    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat fijn dat je zoveel leuk verjaardagpost hebt ontvangen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===