Volgers

zaterdag 8 oktober 2022

90 jaar rozen op je verjaardagskaart.

 Caroline haar moeder word 90 vandaag 
en deed een oproepje.

Dit werd mijn kaartje voor haar moeder.


De basis hield ik in het wit daar bij kwam rozen dp en licht rose.
De snijmal is van Amy D ik legde hem net even over de midden vouw.
 De andere stanste ik iedere keer een maat kleine uit.


Rozen in de vaas en in de kopjes.


De rest hield ik in het wit voor contrast.

Top 3 notering met die kaartje bij



Van de week nog bij de huisarts geweest, rest verschijnselen van de corona
mijn longen voelen niet goed aan, haar advies 5 stappen terug doen en lief zijn 
voor mezelf veel rusten tussen mijn bezigheden pff, dat vind ik zo lastig.

Fijne dag vandaag.

Mijn kaartje laat ik mee doen bij:


27 opmerkingen:

  1. Een heel mooi kaartje voor de dame op leeftijd. Mooi met het rozen designpapier!
    Heel vervelend dat je nog last hebt van de Corona en ik weet dat je daar nog lang last van kan hebben.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie zachte kaart heb je gemaakt, ik hoop dat ze veel kaarten mag ontvangen op deze mooie leeftijd.
    Zeer moeilijk idd, je hoofd zegt wat anders, hoop dat het iedere keer wat beter gaat XX
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart voor de 90 jarige.
    Mooie zachte kleuren.
    Deze zal wel in de smaak vallen.
    Beterschap gewenst.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat 'n mooie kaart Anita! Hele mooie kleurtjes voor deze leeftijd. Je hebt een gave ballon gemaakt van het plaatje! Voegt weer iets toe aan de verjaardag, zo'n mooie kaart.
    En goed naar je lichaam (en de dokter 😉) luisteren, dus wees lief voor jezelf...
    Mooi weekend hoor.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. PS En proficiat met je mooie topper! Ik vergeet dat nogal eens te melden... maar leuk voor je. 💐

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig.
    Zo mooi, de kleuren en de rozen.
    Leuke basis ook, dat doet het altijd extra goed, zo'n aparte vorm.
    Nou, bah, dat is lastig hè, rustig aandoen...... succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart, daar zal Caroline haar moeder blij mee zijn.
    Gefeliciteerd met je topper.
    En sterkte met de restverschijnselen, heel vervelend.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi en echt vrouwelijk kaartje, zal ze echt waarderen. Pas goed op jezelf en luister nou maar naar de dokter, dan kanp je hopelijk snel op.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooi kaartje in de mooie kleurtjes en leuke details
    gefeliciteerd met je toppertje en beterschap
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje voor Carolines moeder!
    Proficiat met je topper.
    Lekker advies van de dokter. Die heeft makkelijk praten, maar ja, toch maar tandje terugschakelen. Sterkte.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart Anita.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  12. das een leuke kaart voor Caroline haar moeder
    Claudia

    Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
    https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi kaartje voor Caroline haar moeder. Prachtig gemaakt.
    Dat is niet zo best die naweeën van de corona. Bij mij was het best heftig gewichtsverlies, ook check gehad van de longen en een echo maar dat was allemaal oké.
    Hou je goed en groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie, sierlijke kaart heb je voor de moeder van Caroline gemaakt, gefeliciteerd met je topper.
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooi kaart. Gefeliciteerd ook met je topper. Vervelend dat je nog klachten hebt, goed voor jezelf zorgen en sterkte ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige felicitatiekaart, Anita
    Heel mooi metdie roze tinten!
    Goed luisteren naar jezelf en heerlijke rustmomenten nemen ikga elke middag sinds ik borstkanker heb gehad een poos naar bed en slaap dan heerlijk
    Beterschap!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart is het! Ik zag al meerdere kaarten voor Carolines moeder. Helaas kwam ik er niet aan toe. De afgelopen 4 weken zoveel gewerkt! Of eigenlijk moeten werken door ziekte etc. EN dan gaan 'vreemde' mensen helemaal onder aan mijn prioriteitenlijstje...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. En natuurlijk succes met geduldig zijn. Kost tijd hoor! Zie ik ook bij mijn collega..

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie kaart heb je gemaakt voor de Moeder van Caroline. Gefeliciteerd met je topper. Veel beterschap!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. een mooi kaartje Anita en gefeliciteerd met je toppertje


    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie kaart heb je voor de moeder van Caroline gemaakt. Mooi zo in het roze. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een prachtige feestelijke kaart maakte je voor de 90-jarige dame Anita en ik ga duimen dat je restverschijnselen helemaal verdwijnen hoor, dikke knuffel xx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een prachtige kaart Anita en ook namens mijn moeder dankjewel.Ze was er blij mee!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een prachtige kaart maakt je voor een 90 jarige dame. En hou je rustig he.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  26. WOW!! Your card is gorgeous, and it will bring a big smile to the face of this lucky, lucky lady. Reaching the age of 90 is a milestone deserving of an amazing card such as this one.
    Thank you for sharing it with us.
    Stay healthy and safe.
    XO
    Maria Rodriguez. DT.

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===