Volgers

woensdag 30 november 2022

KKT 11 nachtblauw en neon groen

Tijd voor de maandelijkse KKT kaart nr 11 alweer.
 Het nachtblauw van Nellie krijgt gezelschap van het neongroen,
gekozen door Diny.


Deze keer ging ik voor een Z fold kaartje en stiksteek ringen.
De linker zijde daar gebruikte ik de Argyle embossing folder voor.


Een setje stiksteek stansen en de kleuren nacht blauw en neon groen.
 Groot gefeliciteerd van Card deo
 en  een verf spetters stempel

Gaan jullie even langs bij de andere deelnemers om te zien wat zijn maakte
en die vind je hier bij Martina.


Fijne dag en tot morgen voor een nieuwe kerstkaart!

Eindelijk hebben we een datum voor de dubbel cataract operatie
 voor mijn zoon Laurens.
Wie zou hem een kaartje willen sturen als alles door gaat 30 dec word hij geopereerd
ik denk dat hij dit heel leuk zal vinden.

Mijn kaartje laat ik me doen bij:

32 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige kaart zo met die cirkels erop. En natuurlijk sturen we een kaart Anita XX
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart en leuk met deze kleur cirkels erbij.
    Ik ga mijn best doen om een kaart te sturen.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk hoe je de kleuren laat terugkomen Anita, een prachtige kaart! Ik ga de datum noteren en komt er zeker een kaart jouw kant op tegen die tijd! Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi gedaan met die cirkels in de gevraagde kleuren. Kaartje komt eraan.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooie kaart!
    Datum is genoteerd en ik stuur een kaart.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Anita.
    Mooie kleuren.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zelfs voor het KKT weet jij een mooie CAS kaart te maken.
    Heel gaaf bedacht en uitgevoerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart en ik stuur een kaartje naar Laurens!
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooi kaartje met de leuke kleuren combinatie
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart Anita! Zo elegant met die cirkels en de embossing!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaartje met de mooie cirkels Anita!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart heb je gemaakt, leuk zoals je de kleuren een plekje hebt gegeven.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een tof CAS kaartje!!
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb je een mooi kaartje te laten zien Anita. Leuk bedacht zo met die ringen en een mooie EF heb je gebruikt! Ik ben bang dat de tijd me ontbreekt voor een kaartje, helaas... maar zo te zien gaat hij aardig bedacht worden. 🙂 Hopelijk gaat het allemaal door met de operatie.
    Fijne dag nog.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hey Anita,
    Wat een feestelijk kaartje maakte je met de kleuren van deze maand. Ik probeer tussen alle drukte van december ene kaart te maken... Deze week overlijden in de familie, waarvoor ik wat moet schrijven en zo... dat moet er ook eerst door...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh, maar dees is zo leuk gedaan, kei goe, en past zo goe voor de opdracht van de KKT
    Claudia

    grtjs Claudia

    Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
    https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com
    https://girlzcreativechristmaschallenge.blogspot.com/
    Oh, maar dees is zo leuk gedaan, kei goe, en past zo goe voor de opdracht van de KKT
    Claudia

    grtjs Claudia

    Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
    https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com
    https://girlzcreativechristmaschallenge.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kaart Anita. Ik had nog nooit gehoord van een Argyle embossing folder. Ik heb papier dat er zo al zonder folder uit ziet. Hahaha

    Je kaart is geweldig mooi. Opvallende kleuren die een echte eye catcher zijn. Mooi hoor.


    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een mooi kaartje en leuk bedacht die cirkels erbij! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart Anita
    Mooi met die cirkels!
    Datum staat genoteerd!
    Sterkte voor hem
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een leuke kaart, eenvoudig en zeer sjiek met die cirkels.
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  21. deze is erg leuk geworden ! mooi gedaan
    heel fijn dat je weer meedoet deze maand,
    grtjs, Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een heel MOOI kaartje Anita, zo LEUK om cirkels op deze manier te gebruiken.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige kaart heb je gemaakt! Een idee om te onthouden.
    En natuurlijk komt er een kaart naar Laurens!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtig die cirkels zo mooi met embossing wit en hoe het zo mooi afsteekt en bij elkaar past. Sterkte met de operatie van Laurent. groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooi gedaan met de cirkels zo op de kaart! Heel leuk kaartje in de KKT kleuren. Lieve & CreaTEAve groetjes, Yvonne 🌺☕️

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuke kaart voor het KKT!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een mooie kaart heb je gemaakt voor het KKT, groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Heel mooie Cas kaart. Hij vormt een mooi duo met mijn kaartje. Heel tof de embossing met de cirkels!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Sorry voor de late reactie had helaas niet eerder tijd voor het blogrondje.
    Een hele gave kaart is dit geworden.
    Groetjes,
    Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Anita= Oh! I love this!!! There's simplicity but there is also texture!!! The overlapping rings add some visual depth without adding bulk! Marvelous! Thanks for linking to Mix It Up!! --Becca/DT

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===