Volgers

maandag 14 november 2022

Lisanne is jarig

 mijn 2de kaartje  voor vandaag ging naar Lisanne
 die is ook jarig vandaag
wens je een hele mooie dag toe Lisanne.


Toen ik aan de kaart van Lisanne wilde beginnen had
 ik nog geen idee wat ik wilde maken.

Nu heb ik best veel papier hihi zal niet de enige zijn
en daar vond ik dit
vrouwen hoofd met de bloemen!


Het leek me wel leuk voor Lisanne 
behoefde niet veel meer als de washi tape en een tekst.
Zelf werd ik heel vrolijk van dit kaartje
ik hoop Lisanne ook wens je een gezellige dag toe.

Fijne dag.

Mijn kaartje laat ik mee doen bij:

22 opmerkingen:

  1. Een super leuke kaart voor Lisanne en de kaart voor Joop is heel mooi!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi en feestelijk kaart voor Lisanne maakte je,prachtig dit vrouwenhoofd en de mooie kleuren Anita xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt het er maar druk mee Anita, 2 verjaardagen vandaag. Joop zijn kaartje is heel leuk en het hoofd met bloemen ook super leuk gevonden en zal Lisanne zeker mooi vinden!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi vrouwenhoofd voor Lisanne. Leuk washitape.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een vrolijke felicitatie-kaart met dat leuke dames hoofd Anita. Inderdaad heeft deze kaart niets méér nodig. Je felicitatie-kaart voor Joop is ook heel leuk, lekker zonnig.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi hoor Anita, heel gaaf kaartje heb je gemaakt voor Lisanne!
    Fijne avond.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart voor Lisanne. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een leuke kaart met het hoofd vol bloemen!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi dat vrouwenhoofd met de bloemen. En dan ben je best snel klaar met een heel mooi resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind hem super Anita!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart met al die bloemen op haar hoofd.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtige kaart Anita.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie felicitatiekaart, Anita
    Leuk met dat bloemige dameshoofd
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fijn zo'n kaartje dat er toch top uitziet, maar niet zo heel veel tijd kost! Slim gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk kaartje Anita! Daar zal de jarige blij mee zijn.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel leuke kaart. Ik denk dat ze deze wel leuk vindt.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Really pretty and nice card! :) Thanks a lot for joining us at Creataliciuos! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. What a pretty card. I love the flowers in her hair and the matching patterned paper strip below. Thank you for joining us for this challenge at Craftyhazelnut's Patterned Paper Challenge and look forward to seeing you again soon!
    Anna, Design Team

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===