Volgers

donderdag 29 december 2022

Wishing you a Merry Christmas nr 90

De laatste kerstkaart voor WTC 52 voor dit jaar.
Omdat ik de winaar was van de vorige challenge 
mocht ik nu Gast Designer zijn helemaal leuk!
Ze vragen kerstbomen op je kaart.


Dit werd mijn voorbeeldkaartje 3 smalle kerstbomen met ijssterren
tekst gestempeld op het parelmoer papier.

Een randmal voor het gouden biesje en nogmaals
witte paprelmoer die ik embosten met sneeuwsterren.


Fijne dag en tot blogs.

Mijn kaartje laat ik mee doen bij:

Ik ga nu eerst samen met mijn man voor onze zoon zorgen morgen is de grote dag.
ook in het nieuwe jaar staan er weer mooie momenten voor ons klaar.
Mijn man word 70  begin januari daar zijn we dankbaar voor.
En onze  dochter en haar partner komen in maart weer terug wonen
 in Nederland en daar zijn wij heel blij mee.

 Ik wil jullie bedanken voor alle leuke lieve berichtjes 
het hele jaar 
door ik geniet ervan.
Als ik jullie blogs bezoek geniet ik van jullie creativiteit  en dat geeft mij weer inspiratie. 
Natuurlijk ga ik in 2023 weer door met deze fijne hobby. 

Een fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2023!!

40 opmerkingen:

  1. Je maakte een prachtige inspiratiekaart Anita, heel sfeervol met de mooie kerstbomen! Heel veel sterkte morgen met de operatie van Laurens en ik wens jullie ook een fijne jaarwisseling. Veel liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een wondermooie kaart als gastdesigner voor onze nieuwe challenge! Dankjewel!
    Het beste met de operatie van je zoon.
    Fijne jaarwisseling
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje mooi die bomen in dessin papier en leuk de embossing erbij
    sterkte met de operatie van laurens
    alvast een fijne jaarwisseling
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart heb je weer gemaakt Anita, heel chique zo. Wat fijn dat jullie momenten zullen gaan hebben om naar uit te kijken in het nieuwe jaar. Het is altijd gezellig om op je blog te komen kijken. 🤩 Hele fijne jaarwisseling gewenst en een prachtig 2023! Verder sterkte voor en met de ingreep bij jullie zoon.
    En voor vandaag een mooie dag gewenst.
    GROET en Voorspoed, Wilma. 🎆

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooi kerstkaart met de slanke kerstboompjes en de embos achtergrond.
    Succes met de operatie van Laurens.
    Heerlijk dat je dochter weer naar Nederland komt wonen.
    Wij zijn ongeveer van dezelfde generatie Anita.
    Ik wens je een gezellige jaarwisseling en een heel fijn nieuwjaar.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtig voorbeeld kaartje heb je voor de uitdaging gemaakt.
    Heel erg bedankt dat je GDT wilde zijn bij 52WTC.
    Gezellig dat je meedoet met de wekelijkse kerstkaart bij 52WTC.
    Liefs Annemarie en Merit Dt52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een prachtige kaart met leuke boompjes. Heel veel sterkte morgen met de operatie van Laurens. Wat heerlijk dat je dochter weer in Nederland komt wonen.
    Fijne jaarwisseling!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt een prachtige kaart gemaakt met die mooie smalle boompjes. Ik hoop dat morgen alles goed gaat met de operatie , en daarna de zorg voor Laurens. Ik wens jullie een fijne jaarwisseling! Je kunnen alvast uitkijken naar de verjaardag van je man en de terugkomst van je dochter!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart. De 3 groene boompjes springen er echt uit.
    Succes morgen!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart heb je gemaakt, Anita
    Sterkte met de ingreep voor Laurens morgen, het kaartje is onderweg!
    Fijn dat je dochter weer terugkomt
    Fijne dagen voor jullie
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie laatste kerstkaart Anita met slanke boompjes erop , bedankt voor je bijdrage en een fijne dag Groetjes Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele mooie kaart, dat gouden randje maakt hem heel chique!
    Fijn dat er mooie dingen zijn om naar uit te kijken in het nieuwe jaar.
    Voor morgen sterkte en succes gewenst!
    En natuurlijk een goede jaarwisseling met de beste wensen voor het nieuwe jaar!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie chique kerstkaart Anita. Echt heel mooi zoals je alles gecombineerd hebt. Dank je wel dat je gast-designer wilde zijn bij 52 WTC. Succes en sterkte voor morgen en wat fijn dat je dochter weer in Nederland komt wonen. Fijne jaarwisseling en een mooi 2023 gewenst.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk dat je GD mocht zijn en wat maakte je een mooie, chique kaart. Dat is echt goed nieuws dat je dochter weer in Nederland komt wonen.
    Fijne jaarwisseling,
    groetjes, Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart met de mooie boompjes heel stijlvol!Fijne jaarwisseling, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een echte CAS kaart en echt supergoed bedacht! Heel fijne jaarwisseling Anita!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een hele mooie kaart. En wat een mooi jaar staat jullie te wachten, wat fijn dat je dochter weer terug naar Nederland komt.
    Fijne jaarwisseling gewenst.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een hele mooie kaart laat je ons zien Anita....prachtig!
    Wat leuk dat je dochter terug in Nederland komt wonen!
    Groetjes en een fijne jaarwisseling,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een gave kerstkaart, Anita. Mooi, die strakke bomen.
    En goede vooruitzichten voor het nieuwe jaar.
    Fijn dat je gastdesigner wilde zijn.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een mooie voorbeeldkaart heb je gemaakt.
    Ik wens je een gezellige jaarwisseling.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hele mooie en elegante kaart met deze boompjes. Een heerlijk vooruitzicht voor 2023. Dank je wel voor je leuke kaart.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke kaart met de boompjes. Jij ook een goede jaarwisseling. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig kaartje heb je gemaakt Anita.
    Bedankt dat je gastdesigner wilde zijn!
    Ik wens je een goede jaarwisseling en een gelukkig en gezond 2023
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  24. WAt een mooi Cas kaartje, helemaal mijn ding. Geniet met de mooie momenten met de familie, een fijn eindejaar en geniet van ons leuke hobby. Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Supermooie bomen op je CASkaart, Anita.
    Succes en sterkte voor jullie en je zoon morgen.
    2023 begint leuk voor jullie met je man die 70 wordt en je dochter die weer terug naar Nederland komt!
    Fijne jaarwisseling.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Anita, dat is een hele leuke kaart als gastdesigner. Wat een mooi papier voor de kerstbomen.
    Succes met de zorg voor jullie zoon.
    Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hey Anita,
    Fijn dat je gewonnen hebt en gastdesigner mocht zijn. Leuke kaart maakte je met deze speciale kerstbomen...
    En oh, wat ga je genieten met de kinderen die terug in 't land komen wonen...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Een mooie kaart heb je gemaakt. En wat een fijn vooruitzicht, iets om af te tellen, je dochter weer dichtbij. Voor vandaag heel sterkte en dat alles fijn verloopt.
    Groetjes Elly XX

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Een hele mooie CAS kaart heb je gemaakt als gastdesigner ! Ik wil jou ook even bedanken voor jouw trouwe berichtjes op mijn blog. Je bent er vaak als één van de eerste bij om even langs te komen! Heel fijn én vooral lief ! Ik wens jullie een fijne jaarwissel en lees dat je toch al leuke momenten in het vooruitzicht hebt ! Geniet er van ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mooie kaart met de bomen. Sterkte met jullie zoon vandaag en kijk naar de mooie momenten die gaan komen. Fijn dat jullie dochter terug in NL komt wonen. Dat lijkt me zo fijn voor jullie allemaal.


    Lieve groet en een fijne jaarwisseling, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  31. die Karte hast du ganz wundervoll gestaltet! Ich liebe solch schlichte Karten!
    Alles Gute für 2023!
    herzlichst Regina

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Een hele mooie moderne kerstkaart met deze supermooie bomen.
    Prachtig gemaakt Anita.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Geweldig nieuws, dat jullie dochter weer in Nederland komt wonen!!
    Wat zullen jullie blij zijn.
    Dat je zin geopereerd gaat worden heb ik even gemist, sorry, ik ga even terug lezen.
    Prachtige kaart heb je gemaakt, als gast disigner.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Simply beautiful with the touches of gold. Thanks for sharing with us at Use Your Stuff

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Heel mooi CAS kaartje met leuke boompjes.
    Ik hoop dat de operatie van jullie zoon goed gegaan is. Een goed en voorspoedig herstel toegewenst.
    Wat fijn dat jullie dochter en partner weer in Nederland komen wonen.
    Een fijne jaarwisseling toegewenst!
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Prachtige kaart !!!!!
    Fijne jaarwisseling en mooi 2023 !!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Super elegant card Anita! Thanks for sharing with us at 613 The Avenue Create, I hope we’ll see you again soon! Wishing you and your loved ones a Happy New Year!
    Hugs, Kate (Cards a la Kate)!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. A very beautiful card, Anita! Thanks for joining in at The Holly and Ivy Christmas Challenge.

    love Mags B x

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===