Volgers

maandag 20 februari 2023

Happy B day Sis nr 21

Vandaag de reminder kaart voor  4-seasonchallenge

De kaart ging naar mijn zus in de USA ze was afgelopen zaterdag jarig.

In december had ik een top notering bij de 4-seasonchallenge en mocht ik GD zijn.
de eerste kaart kwam 6 februari online.

Voor deze kaart koos ik dit bingo rijtje.
Rood - lint -# 

Een CAS  kaartje is haar stijl en de
 de 4-seasonchallenge leende zich hier goed voor.


De basis is een witte parelmoer kaart 
 de embossing folder is van cutlebug. 


Rode strass steentjes en tekst stempel en rood strikje.

Fijne dag.


Mijn kaartje laat ik mee doen bij:



24 opmerkingen:

  1. Prachtige caskaart Anita.
    Mooi met dat rood
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi CAS kaartje met alleen de roze hartjes in de bloemen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief CAS kaartje! Dankjewel dat je gastdesigner wilde zijn deze maand, je leverde mooie, inspirerende voorbeedkaartjes. grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi Anita.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie cas kaart. Leuk met de bloemetjes en het strikje maakt het leuk af. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige CAS kaart! De bloemen met de rode accenten krijgen zo alle aandacht.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je zus, en je kaart is mooi gemaakt!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie CAS bingo kaart Anita heel leuk dat je gast designer was! Nog van harte met je zus hoor!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooie cas-kaart, stijlvol.
    Gefeliciteerd met je zus.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooie CAS-kaart, heel fijntjes Anita. Waarschijnlijk kijk ik niet goed maar de # kan ik niet vinden hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtige CAS kaart. Nog gefeliciteerd met je zus!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. A very elegant floral embossed card, many thanks for sharing with us at Allsorts challenge this week.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig CASkaartje Anita
    Mooi met die rode accentjes
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke challenge is dit hè!
    Wat ontzettend mooi dat je er een CAS kaart van gemaakt hebt.
    Dit is een heel mooi, fragiel kaartje vind ik
    (Waar zie ik nu de #?? )

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hele mooie CAS kaart heb je gemaakt Anita. De bloemen vangen alle aandacht zo. En nog gefeliciteerd met je zus!
    Fijne avond.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een prachtige kaart Anita. Zoiets vind ik ook heel mooi.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  17. die is echt super gedaan. ik heb altijd de neiging om er steeds meer op de toen.
    Briljant card, very classy
    grtjs Claudia

    Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
    https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com
    https://girlzcreativechristmaschallenge.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  18. eine wunderschöne Karte! Ich liebe diese Schlichtheit!
    herzlichst Regina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. A pretty CAS design. Thanks so much for taking the time to join us at Allsorts challenge this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Supermooie en sjieke kaart voor je jarige zus Anita xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh wow.. this is beautiful! And perfect for my charity Challenge at DAK - so please take a look: https://do-allkreatives.blogspot.com/2023/02/charity-challenge-turkeiturkey.html

    Thanks
    Doris

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===