Volgers

dinsdag 28 februari 2023

Hoera voor Ellen nr 26

 Voor Ellen is het volgend jaar dan is het echt feest, 
dan jarig zijn op je geboorte dag.


Voor Ellen maakte ik dit kaartje ik hoop dat
  het in je brievenbus terecht is gekomen.
Mijn inspiratie was al een aantal weken ver te zoeken.

Een paar weken geleden kocht ik deze MD snijmal.
Voor mij een gok het was een grote snijmal.
Ik ben blij dat ik de mal aankocht.


Dp is uit een blokje van de Action de basis is wit linnenpapier.
Plaatje is van internet, en  kleine stras steentjes op de bloempjes geplaatst.

Een fijne dag en tot morgen dan ben ik er met een GD kaart.

Mijn kaart laat ik mee doen bij:

28 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart heb je voor de jarige gemaakt, de mal is mooi. Ik heb hier een rand van vlgs mij.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een chique kaart voor Ellen, heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart heb je voor Ellen gemaakt.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart met leuk plaatje!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een.prachtige kaart en die snijmal is gaaf!
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een leuke kaart heb je voor Ellen gemaakt met deze prachtige snijmal.
    Groetjes, Els.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is inderdaad een mooie stans, héél sierlijk en feestelijk, echt iets voor jou.
    Mooi, chique kaartje heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige felicitatiekaart, Anita
    Mooi gemaakt met die leuke stans!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige verjaardagskaart voor de jarige Ellen.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. so eine wunderschöne Geburtstagskarte! Die Stanzform ist großartig!
    liebe Grüße Regina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Chique kaart heb je voor Ellen gemaakt met je nieuwe mal.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  12. dank je wel voor de mooie kaart wat issie mooi met de opengewerkte mal hij staat te pronken op de boekenplank
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart met deze leuke mal. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt je een mooie mal aangeschaft Anita en er een prachtige kaart mee gemaakt! Leuk plaatje heb je gebruikt.
    Fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie, sierlijke stans is dat Anita en je hebt een mooie felicitatie-kaart voor Ellen gemaakt. Ze is goed verwend vanuit Blogland :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is een leuke mal en je hebt er een mooie kaart mee gemaakt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige kaart Anita!
    Leuke mal is dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. prachtige kaart, de buitenkant is net kant. daar zullen nog wel meer kaarten mee volgen. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Beautiful card! :)
    Thanks a lot for joining us at Let`s Craft and Create :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hele mooi kaart!
    Dank je wel voor nog een keer meedoen met onze challenge.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  21. What a lovely and creative card! It will definitely be a treat for the recipient. :) Thanks for playing along with the Daring Cardmakers this week! x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. This is really amazing! Beautiful die-cutter! It looks so filigree. Really nice and a great design paper to go with it. And this picture inside - simply elegant!
    Thank you for sharing your chic card with the Everybody Art Challenges.
    Hug Uschi

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige kaart.
    Dankjewel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Nou je hebt je nieuwe mal goed gebruikt Anita, een supermooie verjaardagskaart is dit geworden xx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Such a beautiful card, Thanks for sharing it with us at The Creative Crafters Challenge.
    Hugs Ilonka DT

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===