Volgers

vrijdag 24 februari 2023

Wilma is vandaag jarig nr 23

Vandaag is blogmaatje Wilma  jarig onderstaande
kaart is als het goed is bij Wilma op de mat gevallen.


Bij de A winkel een nieuwe stans van Avec gekocht
heel leuk maar of het mijn ding is dat weet ik nog niet
of het de bloem stansen zijn die erbij horen.
ik ben toch meer van de kerstkaarten


Toch maar eens een kerstkaart maken
 met de 3 buitenste ringen en de bloemen weg laten.

Wilma geniet van je verjaardag xx

Even nog terug komen op het slabbetje  
Ik had natuurlijk slabber kunnen schijven
bij het verkleinen dacht ik klopt dit wel 
Hier in het Limburgse land
hoor je altijd een r in het woord.

Door alle perikelen rondom Ziggo en de computer
ben ik eerlijk gezegd behoorlijk gestrest geraakt.
Ik kon niet meer in mijn mail enz.
na een paar dagen  instellingen veranderen 
en blokkades ongedaan maken werk alles gelukkig 
Nu even me time nemen, de berichtjes zijn in gepland.

Fijne dag.

Mijn kaartje laat ik mee doen bij:

22 opmerkingen:

  1. Wauw wat een prachtige kaart Anita, ben heel benieuwd als ik hem in het echt zie want ook jouw kaart is helaas niet bezorgd….heb er heel veel al 2 dagen in de postapp staan maar we hebben nog steeds problemen met de postbezorging…klagen helpt niet meer want dan zeggen ze dat ze nog binnen 4 werkdagen kunnen komen…zo irritant!
    Ik vind het zo al heel mooi,niet te ontevreden zijn hoor want in het echt kan hij alleen maar mooier zijn xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En ook gisteren zat hij er helaas niet bij :( er staan er nog 3 in de postapp 👎

      Verwijderen
  2. Een hele mooie kaart en ook de slabber kaar hier onder ziet er heel leuk uit.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een heel leuk vrolijk kaartje Anita

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een vrolijk kaartje voor Wilma...Gelukkig zijn de problemen met computer en mail weer opgelost...
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke vrolijke verjaardagskaart Anita.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel leuke kaart, fleurig.
    Goed dat je even pas op de plaats maakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi kaartje met je nieuwe malletjes zo leuk al die kleine frutseltjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gezellige kaart en jammer dat hij nog niet bezorgd is.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi kaartje met de raampjes die open kunnen en bloempjes er achter. Fijn dat jullie dochter weer terug komt uit Sidney. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart Anita
    Zal Wilma blij mee zijn
    Deze mallen heb ik ook zien liggen in de winkel, maar ik koop ze niet, ik heb voldoende...
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart heb je voor Wilma gemaakt, zo leuk met de openstaande ramen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kaartje is dit zo geworden Anita met het openslaande venster en de fleurige bloemetjes! Mooi gedaan. En ja, internet kan heel leuk en gezellig zijn maar het moet niet gaan haperen! Neem even je rust, dat zal je goed doen.
    Fijn weekend gewenst.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een mooie kaart voor Wilma, en leuk te lezen nog over het slabbetje.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het ziet er wel heel gezellig uit vind ik, juist met al die bloemetjes.
    Misschien kan je de bloemetjes stansjes gebruiken voor andere kaarten?
    Ik lees al wel dat je de rondjes gaat proberen voor een kerstkaart.
    Niet meteen weg doen hoor, je kan er vast wel eens wat mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een bijzondere en aparte stans. Leuk! En Wilma zal er vast heel blij mee zijn.
    Lekker even me time. Doe maar kalm aan, die stress moet er wel uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een lief gezellig kaartje met die raampjes
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  17. eine wundervolle Geburtstagskarte! Die Idee mit dem Fenster ist großartig!
    liebe Grüße Regina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Adorable card!!! Thanks so much for participating in our SCRAPPING 4 FUN challenge!!! I appreciate that you play along and I enjoy visiting your blog!! Have a happy crafty day!!
    Deanne at A Little Bit O’ Paper

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hi Anita, a fun birthday card for Wilma, love the window die you have used and all the little flowers inside look great. Thank you for sharing with us at Lil Patch of Crafty Friends, good luck in the prize draw... Megan DT LPoCF

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Anita, your card is so beautiful. Thank you for joining our challenge at
    Let's Craft and Create this week and good luck.. Ursula Uphof DT My personal blog<

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gorgeous card! I love this window and the garden in these bright colors! Pretty little cat in front! Very nice birthday card.
    Thank you for sharing this beautiful project with the Everybody Art Challenge.
    Hug Uschi

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===