Volgers

donderdag 20 april 2023

Vandaag is het feest bij Epie ze is jarig!! 42

 Gefeliciteerd Epie met je verjaardag.


Witte basis met een verjaardag DP, boven en beneden een rood 
randje, het jurkje voorzien van glossy accents.


Epie ik wens je een super leuke en mooie verjaardag toe!

 Voor mijn wekelijkse kerstkaart even naar beneden scrollen.

Vandaag sta ik even stil bij de geboorte dag van mijn vader
 hij mocht maar 63 jaar worden, dit jaar in juli is het 41
jaar geleden dat ik afscheid van hem nam,
Ze zeggen de tijd heelt alle wonden dat klopt,
natuurlijk heb ik hele mooie herinneringen aan hem
maar het enorme gemis blijft
Hij was een geweldige vader!  💖

Fijne dag en mijn kaartje laat ik mee doen bij:

21 opmerkingen:

  1. Je maakte een hele mooie kaart voor Epie, Anita zo feestelijk! En inderdaad heelt de tijd de wonden, maar het gemis blijft altijd. Toch is het mooi om onze dierbaren te kunnen blijven gedenken...🕯

    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi voor Epie. En veel sterkte vandaag.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart heb je voor Epie gemaakt. Sterkte op deze dag. Je hebt gelijk… Het gemis blijft… groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje voor Epie Anita!
    Het gemis blijft inderdaad.....sterkte vandaag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie achtergrond voor die schitterende rode jurk!
    63 jaar is nog jong zeg. Dat zal zeker een gemis geweest zijn en ik kan me voorstellen dat het een gemis blijft. Heel veel sterkte vandaag.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart voor Epie. Daar zal ze vast erg blij mee zijn.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk voor Epie !!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi hoor, met het rood.
    Wat is dat mooi opvallend.
    Lady in red, dat was een liedje, van euh...... van wie ik alweer?
    Het subtiele rode randje boven en onder maken het tot 1 geheel.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Anita,
    Twee kaartjes op 1 dag! En het is een leuke geworden, Epie zal er blij mee zijn!
    Troostknuffel voor het gemis van jouw vader...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart voor Epie met de rode jurk.
    En wat fijn dat je zulke mooie herinneringen hebt aan je vader! Hij is wel erg jong gestorven. En dat maakt dat jij ook nog heel jong was om je vader te moeten missen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat mooi deze kaart voor Epie.
    Het gemis is zeer zeker, maar hij is veel te jong heengegaan scheelt bijna 20 jaar met mijn vader.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi kaartje Anita.
    Ja het gemis zal altijd blijven en zal nooit verdwijnen.
    Knuffel voor jou.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gezellige verjaardags kaart.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beautiful girly card!
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
    Rachelle
    https//scrapping4funchallenges.blogspot.com
    https://rachellescreations.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. A great card idea - love the red dress on the background - and the glossy accents. Thank you for joining us at Happy Little Stampers atg birthday challenge xx Lynda/Loopyloo DT

    BeantwoordenVerwijderen
  16. eine wunderschöne Karte, die Lust auf Party macht!
    Herzliche Glückwünsche an Epi!
    liebe Grüße Regina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige kaart voor Epie, zou ze zo’n mooie feestjurk gedragen hebben op haar verjaardag?
    En ja deze dagen staan in ons geheugen gegrift ….liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Such a great background and I adore that red dress! Awesome celebratory card! Thanks for playing along at Seize the Birthday!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. I love your frilly red dress and the background is awesome! Thank you so much for sharing this at Seize the Birthday!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. I love how the pretty red dress pops against your festive black and white background. Thanks for joining us at Happy Little Stampers ~ Birthday Challenge.

    Sue N.

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===