Volgers

zondag 28 mei 2023

Hoera 10 jaar K&K nr 53

Hoera K&K bestaat 10 jaar
Ik maakte deze kaart voor hun challenge.


Er lag nog een sketch op mijn tafel die wilde ik nog maken
had hem voorbij zien komen.
Die vond ik wel leuk, een CS blok erbij genomen
en papier bij elkaar gezocht.


Toen ik klaar was kwam ik erachter dat de sketch nog loopt
nou dat is even mazzel hebben, kan hij gelijk nog mee doen!

Nog van harte gefeliciteerd en op naar de 20  jaar!!

Fijne dag en mijn kaartje doet mee bij:



22 opmerkingen:

  1. Mooie kleuren koos je voor deze kaart. Hij is erg leuk geworden!
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart heb je gemaakt Anita.
    Mooi designpapier voor deze sketch.
    Fijne zondag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een hele leuke kaart geworden met deze mooie sketch, hij is favoriet want kwam vaak voorbij in blogland xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een gave kaart met mooi papier.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart Anita.
    De sketch is ook zo leuk.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart voor het jubileum bij K&K.
    En wat een gelukje dat je nog mee kon doen met de challenge.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie jubileum kaart heb je voor hun gemaakt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig felicitatiekaartje, Anita
    Mooie sketch!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik herkende de sketch al, en ja, die loopt nog tot 3 Juni als ik het goed heb.
    Leuke kaart hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooi kaartje met de leuke sketch en de leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooie kaart, leuk dat de bloemetjes zo goed bij het dp passen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart heb je hier Anita, voor het K & K met deze gave schets. Fijn geheel is het geworden!
    Mooie Pinksterdagen.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuk kaartje is het geworden! Bedankt voor je deelname aan onze sketch-challenge op het 4 Season blog en de feest-uitdaging bij Knutsels en Kadootjes.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een heel LEUK kaartje Anita en wat heb je MOOI papier gebruikt.
    Liefs, Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een leuke feestelijke kaart voor de 10-jarige K & K!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke kaart. Hele mooie schets uitwerking. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke kaart met mooi DP.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. eine ganz wundervolle Karten in harmonischer Farbzusammenstellung!
    liebe Grüße Regina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gorgeous card with a great design. I love the papers you've used here. Thank you so much for joining us at the Seize the Birthday challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kaart! En we gaan ons best doen de 20 te halen.
    Dank je wel dat je weer gezellig met ons meedoet bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===