Volgers

zondag 27 augustus 2023

They said yes!! en blogpauze. nr 60

 Jong stel ging trouwen  ik liet me inspireren door hun kaart.


De blaadjes kwamen dichtbij die van hun in de buurt.


Toch maar een blog pauze inlassen, ik heb me zelf overschat...
er staan kaartjes klaar als DT lid .
Ook heb ik het KKT kaartje klaar,
en enkele kerstkaartjes, die waren al in gepland.

Donderdag nog eens 2 zenuwblokkades halen in de heupen.
 Ik zie jullie mooie creaties elke dag alleen het reageren dat lukt niet
meer bij iedereen en elke keer.

Fijne zondag nog.
Deze kaart doet mee bij



24 opmerkingen:

  1. He wat naar Anita!! Ik hoop dat die blokkades gaan helpen.
    Je kaart is mooi.
    En niet altijd reageren is niet erg. Doen wat kan. En jezelf in acht nemen....sterkte😘

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige trouwkaart met envelop heb je toch nog kunnen maken Anita. En op z'n zachtst gezegd heel vervelend, je toestand.. Zorg goed voor jezelf en gun jezelf vooral de tijd die je nodig hebt. Veel sterkte gewenst! 💐
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Altijd mooi als je een kaart maakt die op het originele lijkt, en leuke kaart geworden Anita. Ik hoop dat de behandeling gaat helpen want zenuwpijn is heel naar! Ik wens je heel veel sterkte en reageren komt wel weer, het lukt mij ook niet om iedere keer te reageren maar kijk ook bijna altijd. Heel goed om even een pauze in te lassen, pas goed op jezelf!
    groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje met de gestempelde blaadjes en het trouwpaartje erop.
    Wat akelig de zenuwpijn. Heel veel sterkte en hou je goed.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie kaart. Doe rustig aan he.
    Leuk dat je meedoet bij KIC.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hopelijk gaat de behandeling echt helpen Anita....wat ontzettend vervelend allemaal voor je!
    je hebt een mooie kaart gemaakt voor het bruidspaar!
    Groetjes en sterke hoor,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke huwelijks kaart Anita,
    Doe rustig aan , niets moet .
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart heb je gemaakt voor het jonge bruidspaar. Heel veel beterschap.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie en toepasselijke kaart heb je gemaakt met de trouwpartij alsinspiratie. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een pracht van een kaart Anita!
    Hopelijk gaan de blokkade's werken hoor!! Ik duim heel hard mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtige kaart.
    Heel veel sterkte en beterschap, wat naar om zoveel pijn te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie trouwkaart.
    beterschap Anita.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een prachtige trouwkaart anita en houd je haaks xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. een super mooie kaart Anita en sterkte

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een mooi kaartje met de mooie stans van het bruidspaar en de mooie takjes
    heel veel sterkte gewenst
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk gemaakt!!
    Awesome
    Claudia

    Kom je graag een kijkje nemen in de webshop, Claudia's Kaartjes

    Hier verkoop ik toffe hobbyartikelen en ook mijn geplande workshops kan je terugvinden.

    Creatieve Groetjes Claudia

    Webshop: Claudia's Kaartjes

    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes

    You tube:Claudia's Kaartjes

    Blog:Claudia's Kaartjes

    Creative Christmas 

    Girlz makes Guyz Cards

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie kaart heb je voor het bruidspaar gemaakt.
    Ik hoop van harte dat de blokkades effect gaan hebben. Veel sterkte Anita.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een erg mooie kaart. Heel veel sterkte ermee, doe rustig aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Leuk om je door de hun kaart te laten inspireren. Maar even rustig aan. Veel beterschap. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie en elegante kaart , Anita! En sterkte i.v.m. de blokkades. Rustig aan, dan maar even geen blogger.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig kaartje Anita
    Jammer dat het niet zo goed gaat met je, doe vooral kalm aan en sterkte met de ingreep!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een hele mooie kaart Anita, super daar zullen ze blij mee zijn.
    Geeft niks hoor je blogpauze, begrijp dat wel.
    Ik vind iedereen langs gaan al een hele opgaaf, doe het nu in de avond eventjes, smorgens geen tijd meer voor daar ik op tijd begin op mijn werk. Heel veel beterschap XX
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Fantastisch gedaan. Heel subtiel!
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===