Volgers

zondag 31 december 2023

Hele lange blog post de laatste kerstkaarten in 2023 nr 98 tot 156

Mijn kaartje voor de deze laatste dag van het jaar. 
deze is al op zijn bestemmimg.
Het is een hele lange post.....



























En dan had ik nog een blad gebruikt
1-25



























Bedankt voor alle leuke lieve en bemoedigende berichtjes op mijn blog
en alle mooie kaartjes die in mijn brievenbus vielen in 2023.

Natuurlijk ga ik in 2024 weer door met deze fijne hobby. 

Genoten heb ik van jullie creaties

Wens jullie een fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2024 toe!

Fijne dag en tot ergens in januarie.

9 opmerkingen:

  1. wat een prachtige en mooie kaarten Anita en een fijne jaarwisseling.........gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaartjes, vooral die in het zwart/wit.
    Fijne jaarwisseling,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik dacht je blogpost stopt niet meer, hihi Jeminee wat zijn het er veel Anita!
    Ik wens jou ook een fijne jaarwisseling en een goed, mooi en plezierig Nieuwjaar toe!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat zijn er echt heel veel. Allesmaal zo leuk.
    Fijne jaarwisseling en een gezond en creatief nieuwjaar.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Das een hele hoop kaartjes. Kei tof gedaan.
    great card.
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is een gave afsluiter van dit jaar, hele mooie kaarten heb je gemaakt.
    Fijne jaarwisseling en een gezond en creatief 2024,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaarten laat je weer zien!
    Goede jaarwisseling en tot in 2024!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goed bezig geweest , met deze mooie serie kaartjes ...
    Maak er weer een fantastisch 2024 van , zeker ga door
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow...wat ben je naarstig geweest wat een mooie serie kaarten. Wens je alles goeds voor 2024. Fijne dag, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===