Volgers

woensdag 27 december 2023

KKT nr 12 ceme en donkerblauw nr 85

 Vandaag de laatste KKT van 2023

Het is me 12 x gelukt om een kerstkaart 
te maken met de gvraagde KKT kleuren van dit jaar, 
voor 2024 ga ik nog een keertje de challlenge
 met met zelf aan om uitsluiten kerstkaarten
 te maken in de gevraagde kleuren. 
Hopelijk gaat het mij weer lukken.

Jantine koos donkerblauw bij het creme 

Dit werd mijn kaart 


Een MD snijmal met daar op de snowglobe van de Action van dit jaar.

We hebben genoten van alle leuke activiteiten van de decembermaand.
De kerstdagen verliepen gezellig en rustig.



Wens jullie een fijne dag toe.

31 opmerkingen:

  1. Een mooie kaart heb je met deze snowglobe gemaakt en mooie kleuren.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is hij leuk geworden, een mooie kerstige kaart in deze kleuren Anita xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha die Anita
    Fijn dat je leuke dagen hebt gehad, je hebt een mooie kaart gemaakt in deze kleurencombinatie
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een leuke kaart met de snowglobe.
    Fijne dag en groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje in de leuke kleuren combinatie en de leuke mallen en leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaart is erg mooi Anita. Ja jezelf uitdagen is zeker leuk.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze kleuren zijn ook weer zeer geschikt voor een kerstkaart.
    Het is weer een mooie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart!! Super gave combi van de mallen.
    Fijne jaarwisseling alvast en tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat heb je knap gedaan om 12 x kerstkaartjes te maken van de KKT kleuren. Deze is ook goed gelukt! Mooi die globe en mooi met deze kleuren. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk met die snowglobe !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. He das een supertoffe creatie naar de kleuren van de KKT
    Een toffe jaarwisseling gewenst !
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi kaartje in de KKT kleuren Anita!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk om met je zelf de challenge aan te gaan! Deze kaart in het creme met blauw is een plaatje.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Knap dat je je eigen challenge gehaald hebt. Dit is ook weer een geslaagde kaart!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel leuk, die snowglobe in de KKT kleuren, Anita. En ook leuk dat je de uitdaging met jezelf verlengt! Deze kleuren lenen zich prima voor een kerstkaart, dat maakte ik ook.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hey Anita,
    Leuke kerstkaart werd het in deze kleuren. Bij mij is het een nieuwjaarskaart geworden!
    Fijn eindejaar!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke kerstkaart in deze kleuren Anita.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. oh, wat een mooi sfeervol kaartje heb je gemaakt, mooi
    Fijn dat je er deze maand weer bij bent, dank je wel !
    Grtjs, Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. een toffe kleurencombi voor een kerstkaartje, heel mooie kaart.
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie kaart is dit. Deze kleurencombinatie is erg mooi met dit soort stansen vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie kaart , geweldige combinatie die heel stijlvol vind ik. Nog prettige dagen dit jaar en goede jaarwisseling. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dagje later maar een 0racht van een kaart heb je gisteren laten zien.
    Mooi
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuk met de schudbol, roept bij mij altijd herinneringen op. Fijne laatste dagen van 2023. X

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel toffe creatie in de KKT-kleurtjes!
    Leuk die sneeuwbol, mooie mal is dat.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Love the snow globe and the monochromatic colour scheme. Thanks for sharing with us at HLS Christmas :)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. I love snowglobes! Thank you for joining our Cut it Up challenge. We hope you'll continue to play along in 2024.
    Hugs,
    Larelyn (CIU owner)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Een prachtige kaart en mijn kleur: blauw.
    Groetjes marga

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Such a fun card and the colours suit it beautifully.
    Thanks for sharing with us at ABC Christmas Challenge.
    Hugs
    Carol x

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===