Volgers

maandag 15 januari 2024

Hoera Eri is jarig vandaag

 Dit bloemrijke  verjaardagkaartje heb ik gemaakt voor Eri want die is vandaag jarig!! 
voor vandaag wens ik je een mooie dag toe.

Het werd dit bendi fold kaartje.



Het kaartje voor Eri had ik al ruim op tijd gemaakt
i.v.m. de activiteiten van ons gezin en van ons zelf.

Hij werd dan ook heel snel bij Eri bezorgd.
Toen ik gisteren de kaart wilde inplannen ojee
paniek waar waren de foto`s van de kaart....
Eri was de redder in de nood en maakte foto`s van de kaart
zodat ik hem hier kon laten zien.

Dankjewel Eri, wens jullie een fijne dag en tot gauw weer.


22 opmerkingen:

  1. Zo’n prachtige kaart voor Eri, gaaf model en het papier is prachtig Anita xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart heb je voor Eri gemaakt! Fijn dat ze je aan een foto geholpen heeft

    Creatieve groetjes
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een mooie kaart, ja kan gebeuren zoiets he, vooral als het al een tijdje geleden is.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met het leuke design papier
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, wat een prachtige kaart voor de jarige.
    Een leuk modelletje Anita.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een schitterende kaart Anita.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie felicitatiekaart, Anita
    Gelukkig dat Eri de kaart heeft gefotografeerd, nu kunnen we meegenieten van dit mooie exemplaar!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En zo is het toch nog goed gekomen en kunnen wij je mooie kaart voor jarige Eri bewonderen!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt voor Eri. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dank je wel! 😊👍😘
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart maakte je voor Eri. Lijkt al echt een beetje voorjaar.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige bendi kaart voor Eri!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super mooi geworden. Zo’n leuk model. Een fijne week.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige bloemige kaart voor Eri!
    Laat de lente maar komen!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige lentekaart heb je voor Eri gemaakt, echt lente op je kaart. Wij hebben de hele dag door sneeuwbuitjes,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is een plaatje Anita! Wat een vrolijke frisse kaart maakte je voor Eri.
    En wel herkenbaar hoor! Vooral als je snel wilt zijn. Ik heb al menig enveloppe weer opengemaakt . Dan kwam ik er echt nog net op tijd achter dat ik gen foto had gemaakt....

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hey Anita,
    Ik kan geloven dat Eri er blij mee was want het is een geweldig mooie kaart geworden. Fijn en mooi in zijn eenvoud...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke kaart heb je gemaakt voor Eri.
    Lekker al een beetje op weg naar het voorjaar met de mooie bloemen.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart met dit leuke modelletje
    Winter groet Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kaart. Leuk model.
    Groetjes marga

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===