Volgers

woensdag 31 januari 2024

KKT 1 donkerblauw & celeste

Vandaag gaat de eerste KKT 2024 van start  en het 
13de  jaar georganiseerd door Martina chapeau! 

Zelf doe ik al een aantal jaren mee 
en het nog steeds leuk om mee te doen.

Vandaag de eerste kerstkaart van 12 in de gevraagde kleuren
ik heb besloten dat ik er nog eens alles in kerstkaarten wil doen,


Even gezocht naar de betekenis van deze
 kleur die Colien bij het donker blauw koos.

Uiteindelijk vond ik 2 kleuren groen die in het 
celeste palet thuis horen en daar paste het donkerblauw bij.


Ik kreeg de lichter kleur niet goed op de foto gisteren.


Deze nam ik in een ander gedeelte van de kamer.

Neem je ook een kijkje bij de andere deelnemers 
de lijst vind je bij Martina
 
Het kleurenpalet


Fijne dag en tot  gauw.

28 opmerkingen:

  1. Ik vind hem supermooi en sjiek deze kleurencombinatie in een kerstuitvoering Anita, heb je erg mooi gemaakt xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Anita,
    Wat een mooie kerstkaart! Goed om dit als thema te nemen dan heb je er meteen alweer 12 bij...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi met deze kleuren!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart Anita! Heel mooi opgemaakt met de verschillende laagjes, poinsettia's en takjes. Het is ook een heel mooie kleurencombinatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anita, wat heb je dat mooi gedaan! Schitterend met die twee tinten. En de eerste van 12? Zo...jij schiet op!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een toffe kerstkaart, mooi gemaakt!
    Leuk dat er weer zoveel deelnemers zijn vandaag, waaronder ikzelf, al zie ik mijn naam niet in het lijstje. Dacht toch echt dat ik me had aangemeld, maar blijkbaar niet...
    Hoe dan ook: gezellig weer al die creaties in deze KKT-kleurtjes vandaag!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat een mooie!! Echt helemaal af. In dezelfde vorm met andere tekst vind ik hem ook mooi voor een sterkte kaart.
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kerstkaart, Anita
    Ik vind de kleurencombinatie heel mooi
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie rustige kerstkaart, heel stijlvol. Ik heb geloof ik haast 10 foto's gemaakt om de kleuren er goed op te krijgen, en nog niet echt goed gelukt, best lastig om dat voor elkaar te krijgen.
    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kerstkaart.. De kleuren komen mooi uit.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi gebruik van deze kleuren !!!!
    Leuk dat je een kerstkaart hebt gemaakt !!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een mooi kaartje heb je gemaakt en alweer voor de kerst! Goed bezig! Leuk gedaan met deze kleuren. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een mooi kaartje met de mooie kleurencombinatie en de leuke takjes en leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat ziet er mooi uit. Leuk kaartje met de uitgestanste tekst en bloementoef erbij.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kerstkaart in die mooie kleurencombi.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kerstkaart, Anita. Leuk dat je nog een jaar "kleurenkerstkaarten" gaat maken!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het is een hele mooie kerstkaart in de gevraagde kleuren, leuke tak heb je gebruikt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart voor de KKT. Echt super die kerstkaart
    Creatieve Groetjes Claudia
    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  19. die zijn erg mooi geworden, geslaagde kaartjes
    fijn dat je er weer bij bent deze maand,
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Goed voornemen om elke maand met KKT een kerstkaart te maken, Martien wilde dat ook doen. Ik niet hoor, al was mijn kerstkaart toevallig vandaag. Maar jouw eerste uitdaging is heel goed gelukt! Prachtig geworden. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooi kaartje maakte je ermee voor het KKT! Leuk voor een kerstkaartje! Lieve & CreaTEAve groetjes, Yvonne - The Creative Teacup 🌺☕️

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Zelfs voir een kerstkaart is het een geslaagde combi
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een zeer mooie kerstkaart in deze kleuren. Lieve Groet Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik vond de kleurencombi ook heel mooi, perfect voor je mooie kerstkaartje ook. Ben wel benieuwd of echt alle kleuren zich dit jaar zullen lenen voor een kerstkaart. Stel dat het geel en oranje wordt bvb... ;-) Succes met je extra challenge bij het KKT.
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooi kaartje. Succes met je extra uitdaging. Dit jaar bij mij geen extra uitdaging.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Deze vind ik zo mooi. Prachtige kleuren.
    Groetjes marga

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===