Volgers

zondag 11 februari 2024

Felicitaties veur de Doale-Eier van Los Kabaalos!

Het is carnaval in het dorp en de Daole-Eier
worden gefeliciteerd met dit kaartje, zo leuk dat ik 
weer een carnavals kaartje mocht maken.


Het werd een kleurrijk geheel in carnavals kleuren.

Los kabaalos is een Samba percussie groep in ons dorp!

Morgen laat ik je het laatste kaartje zien van Carnaval 2024!!

Wunsj uch eine sjone vastelaovend!

❤️💛💚

Wens jullie een fijne Carnaval toe ( als je het viert)

Fijne dag!

18 opmerkingen:

  1. Ook deze kaart is weer helemaal geweldig Anita, je weet er steeds iets anders moois van te maken xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke carnavalskraker Anita.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alaaf....wat een super leuke carnavalskaart is dit, Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leukerd, Anita
    Mooi carnavalskaartje
    Hahaha humor daar bij jullie, los kabaalos, dat is grappig!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje met het leuke plaatje veel plezier met de carnaval
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief kaartje.
    What a sweetie 😊
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En weer zo'n leuke kaart in carnavalskleuren.
    Veel plezier met het carnaval.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook deze is weer heel geslaagd, knap gemaakt.
    De naam van de groep is wel heel goed gevonden, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk kaartje heb je gemaakt voor die "kabaal makers".
    Fijne dag en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuk en heel toepasselijk deze kaart voor de kabaalmakers hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuk en heel toepasselijk deze kaart voor de lawaaimakers hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele mooie carnvalskaart in vrolijke kleuren,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Weer een leuke toepasselijke carnavalskaart!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een leuke carnavalskaart! Nog even genieten dan is het alweer voorbij!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb wel wat meegekregen van de muziek in de verte. In Twello wordt geen carnaval gevierd, maar een paar dorpen verderop leeft het helemaal!
    Je kaartje is super!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo de carnaval voorbij. Alle kaartjes vobd ik super leuk!
    Groetjes marga

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===