Volgers

maandag 8 juli 2024

Voor de ouders van Len.

 Kreeg de leuke opdracht voor 4 babykaartjes te maken.
de andere 2 laat ik binnenkort zien.

Deze keer werd het een luchtballon met Len zijn naam erop.



Zelf begin ik altijd met een ontwerp schets te maken
en kijk vandaar uit wat er uiteindelijk op de kaart komt te staan
hoe doen jullie dat?

Er lag een ballon stans van Avec in de lade ooit eens
op een beurs gekocht voor 25 cent ik was er blij mee.
het zijn de kleine dingen in het leven toch.

De opdrachtgever was blij met deze2 kaarten.

Fijne dag en tot gauw.

12 opmerkingen:

  1. Dit is echt een zeer leuke kaart!! Zn naam past er zo ook mooi op.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuke kaart, leuk de naam van de baby op de ballon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke babykaart Anita.
    Mooi gedaan met zijn naam erop.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met de leuke luchtballon erop en zijn naam past er zo leuke in.
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook weer een heel mooi felicitatiekaartje, Anita
    Mooi gemaakt met die balllon
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een leuke kaart met de luchtballon. Tof dat de naam er zo mooi in past. Bij mij is het altijd resultaat altijd anders dan ik eerst in gedachten had.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Meestal gebruik ik een sketch en dan wordt het toch nog helemaal anders, het is een leuke stans van de luchtballon en een mooie kaart,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Anita,
    Deze zag ik al op fb voorbijkomen.
    Mooie tweede kaart maakte je voor Len.
    Ik maak nooit een schets. Soms laat ik me leiden door een voorbeeld maar meestal snijd ik uit en begin op het papier te schikken.
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg leuk gemaakt Anita.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===