Volgers

woensdag 25 september 2024

KKT 9 okergeel en petrol

 Prachtige kleuren combinatie maar o boy moest ik even zoeken
wat had ik ook weer gebruikt voor de vorige kaart in petrol.
Na wat nadenken wist ik het Stampin Up petrol inkt.
Daarbij zocht ik het okergeel.

Het is een kleiner kaartje.
 


De mooie ronde binnen stans is van MB.
Dat was het weer voor vandaag. Ik probeer tussen door voorbij 
te komen heb vandaag knutsel date.




Hier vind je de andere deelnemers bij  martinaskaartjes.
Fijne dag.

1 opmerking:

  1. Ik ben het door de drukte gewoon vergeten. Had ook het gevoel dat het volgende week pas was....maar zoals ik schreef, soms heb ik het gevoel dat de tijd me inhaalt...
    Jouw kaart is in elk geval supermooi. Subtiele stans met die gaatjes.

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===