Volgers

donderdag 17 oktober 2024

Pepekoekmanneke bakt kerstkoekjes.

 Op deze donderdag morgen laat ik dit kaartje zien.
Deze kaart stans mocht ik lenen en ik wist
 gelijk wat ik er mee wilde maken.


Uit een oud boekje van de Action knipte ik de postzegels
en stanste de achtergrondjes uit.


Het koekmanneke is van Joy de koekjes zijn van MD
de kleine koekmannekes zijn van Sizzix.
Laatst kocht ik een BBQ setje over en daar zat het koksmutsje bij
vind hem enig! De stempel is van SU.

Als je Chinees eten gaat halen krijg je sambal mee in van die 
kleine plastic potjes die maak ik goed schoon en laat ze drogen.
In een Ferrero Rocher doosje passen 24 van deze
 potjes, hier bewaar ik al het kleine grut op kleur haha
rondjes- strikjes enz alles wat je zo al eens over
 hebt of ergens uitvalt met stansen.

En nu kwam er veel van pas voor deze kaart.
Kijk het manneke is al heel ondeugend hij heeft 
een hapje genomen van een vers gebakken koekje.

Met veel plezier aan dit kaartje gewerkt. 
Je bent er wel heel lang mee bezig maar dat geeft niet.


Fijne dag en tot gauw.

3 opmerkingen:

  1. Een super leuke kaart met het ondeugende koekmannetje en dat koksmutsje is gaaf.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is een zeer leuke kaart, en je bent creatief geweest hoe je je kleine spulletjes bewaard, echt super.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig leuke en gezellige kaart en handig hoe je die kleine spulletjes in potjes van de Chinees stopt!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===