Volgers

donderdag 24 oktober 2024

Snow globe nr 1

Dit  de eerste snow globe die ik maakte
en ik was gelijk verkocht aan dit model.


Ik kreeg de maten voor een grote snow globe 
en de envelop maat is 16 x 16 cm.
 nu heb ik die niet op voorraad.

Wel 15x15 en dan is het handig als je man 
zegt ik verklein het patroon voor je
en de volgende snow globes passen dan mooi 
in een envelop van 15x15 cm
ook is het voordeliger met het papier en mica uitsnijden.

Je hebt namelijk 4 ringen nodig en 2x mica en 1 achterwand.
Uit 1 vel krijg ik nu 6x een cirkel, en 6x uit een vel mica.

Wel vind ik mica moeilijk te stanzen iemand een tip
dat het makkelijker gaat.

De kleinere globes zie je nog voorbij komen.


Tussen de 2 voorste heb ik mica gezet, de voorste heb ik 
door de sneeuw embossing folder heb gehaald.

Zo leuk om te maken, je moet alleen zorgen dat 
je alles op volgorde hebt klaar liggen
 anders gaat het fout met plakken.

bij Charlie und Paulchen verkopen deze globe als snijmal 
bijna 23.00 euro vind ik toch wel stevig aan de prijs.

Je kunt hem plat versturen.
Deze was zo verkocht de rest gaat mee naar de kerstmarkt.



Fijne dag.
 

11 opmerkingen:

  1. Een prachtige sneeuwglobe met het doorkijkje. Er is zoveel leuks op te zien.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie doorkijk snowglobe!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart heb je gemaakt.
    Het lijkt me wel erg veel werk, maar het resultaat is het wel waard.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig deze mooie doorkijk kaart, lijkt me een heel werk.
    En fijn je weer te zien met een wekelijkse kerstkaart bij 52WTC.
    Lieve groeten Annemarie en Merit DT 52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kerstkaart Anita.
    Leuk de doorkijk globe.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel leuke, originele kerstkaart. Leuk model, maar ook origineel opgemaakt met o.a. ganzen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtige kerstkaart Anita........gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige snowglobe , superleuk model Anita...
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow wat een prachtige snowglobe is dit!
    Er was eens ergens een tip met mica en een doekje of zoiets. Ik weet het niet meer precies maar misschien reageert degene nog die die tip toen had. Bij de liftchallenge was een keer een challenge met mica en toen las ik ergens een tip want bij mij ging dat mica ook lastig door de machine.
    Succes en groetjes, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige snow globe Anita
    Fijn dat je man het patroon kon aanpassen
    Als ik mica snijd met een stans leg ik er een velletje printpaper op en dat werkt bij mij
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi globekaart! Erg leuk die laagjes en mooi gedaan met dat mica! Ik denk een stukje papier ertussen dan gaat het wel! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===