Volgers

donderdag 29 augustus 2019

Gefeliciteerd 50 jaar!!

Er werd mij gevraagd om een verjaardagskaart te maken!
Ze werd 50 en hield van pink, bling en vind Hugo verfrissend.
Even kijken wat ik zoal in mijn snijmallen kast 
heb liggen en dat is best wel veel.
Wel over de jaren heen gespaard. 


Bij het ophalen van de kaart werd er besloten dat we 
nog 2 kleine vlinders links en recht van de dame
op de witte vlinders zouden zetten.
Helaas heb ik er niet meer aan gedacht om de kaart 
opnieuw op de foto te zetten.


Overal zijn accentjes aangebracht, rose schoentjes 
hoedje, op de fles  en de vlinders.
Voor de bling werd ook gezorgd.
Het glas en 50 natuurlijk, het label van 
de fles is met zilverstift geschreven. 



Bedankt dat je mijn blog bezocht

 laat gerust een berichtje achter.


  



4 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Anita
    Helemooie felicitatiekaart!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel Martha leuk dat je er was.

    Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gedaan Anita.
    Altijd fijn een persoonlijk kaartje.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je Elly, het word altijd leuk ontvangen een persoonlijk kaartje.

    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===