Volgers

zondag 1 september 2019

Zomers paars.

Vandaag nog een zomers kaartje in paars tinten.

Bedankt voor alle leuk reacties op mijn vorige blogpost.


Een witte basis kaart met effen paars en een DSP met vlinders.
Daarbij een lichte kleur paars als horizontale banner met 
daar boven verticaal paars en wit.
De stempel is van Craft Sensations
en is in gekleurd met kleur potloden.
Als laatste 3 strass steentjes en 2 glitter vlinders.




Bedankt dat je mijn blog bezocht

 laat gerust een berichtje achter.


  


6 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Anita,
    Mooi zomers kaartje!
    Paars gebruik ik weinig, past niet zo bij mij, maar bij anderen vind ik het altijd prachtig, dus wie weet....
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Martha, ik eigenlijk ook niet zal niets paars dragen of zo maar in kaartjes lukt het wel.

      Liefs Anita

      Verwijderen
  2. Ik ben dol op paars op een kaart (wel moeilijk te fotograferen) en vind jouw kaart erg mooi Anita! Lieve groetjes, Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat klopt Wilma, ik heb de laatste tijd wat meer moeite met mijn toestel om het goed op de foto`s te krijgen.
    Leuk je berichtje te lezen.

    Groetjes Anita xxx

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===