Volgers

dinsdag 3 september 2019

Maagdelijk wit en jonge geluk

Vandaag toch nog maar een huwelijks kaartje.
Ik vind niets mooier dan parelmoer papier ik 
denk dat jullie dat ondertussen wel weten 😍



Als basis wit parelmoer papier die ik in de lengte richting
een score lijntje heb gegeven.
Daar boven op een stans van Memory box gebruikt 
voorzien van pareltjes en een vlinder ook
deze is van Memory box.



Deze vlinder heb ik even in de embossing folder
van Anna Griffin gehaald doet het altijd goed
voor huwelijks kaarten nog wat kleine pareltjes
en de kaart is af.

Bedankt dat je mijn blog bezocht

laat gerust een berichtje achter


  

4 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Anita
    Super chique kaartje, heel mooi in dit parelmoer
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je Martha ik hou wel van dit papier en wit, leuk dat je er weer was.

    Liefs, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Anita, zo mooi en lief hoe alles matcht,prachtig.
    Lieve groetjes, Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag Wilma, leuk dat je kwam kijken. Ik vind het hart zo mooi en fijntjes ik ga het zeker nog een keer gebruiken.

    Lieve groetjes, Anita xx

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===