Volgers

zondag 11 augustus 2019

Vellum bloemen!! Vervolg nr 4 op gebruik je snijmallen eens anders!!

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en reacties.
Vandaag een vrolijke verjaardagskaart
hij is ontvangen en nu kan ik hem hier tonen.
Nr 4 uit mijn serie gebruik je snijmallen een anders
iedere keer neem ik een andere snijmal en 
laat zien hoe je hem op een andere manier kan gebruiken.





De basis vormt een snijmal van Decotime.
Deze is gelegd op zeeg/blauw papier van Craft Sensations.
gemat met DSP papier met
dezelfde kleur schakeringen.
de volgende laag is off white kleur waar
in ik de randsnijmal van
Triggered Emotions heb gebruikt.
1 x de boog naar recht daarna 
omgedraaid bocht naar links. 
Je krijgt in het midden een dun reepje papier,
deze snijmal snijd niet de gehele mal uit.


De bloemen zijn van vellum gemaakt deze 
zijn gestempeld met de klaproos uit een
setje van Craft Sensations.
Ik heb ze 1 x gestempeld met Stazon SZ black
1 x met Versa Magic GD-92 en BD-90
Ingekleurd met Decotime 
blauw /groen tinten.
De wens is van Black and Gold nr FFS907103
met Memento 604 Summer Sky
gestempeld op het papier.

Dit alles is op mijn Double do machine uitgestanst.
via onderstaande  link vind je mijn review over deze machine

de Double Do staat al in het assortiment.
Double Do machine
Binnenkort zijn ook de platen 
in de webwinkel te koop.


Bedankt dat je mijn blog bezocht

 laat gerust een berichtje achter.


  


3 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Anita
    Weer zo'n leukemooie kaart met die snijmal!
    Mooi bloempjes heb je gemaakt dat maakt ee kaart helemaal af!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===