Volgers

dinsdag 10 september 2019

Bee buzzing Happy!!!


Ik heb ontzettende leuke reacties mogen ontvangen
 op mijn vorige blog bericht A snowy white Christmas!!
Dankjewel.

Op deze dinsdag morgen wil ik jullie deze
 Bee happy kaart laten zien.
Altijd leuk als iemand niet zo lekker in zijn vel zit
om de persoon op te fleuren.


Geel is daar voor een mooie kleur.
De bijtjes zoemen vrolijk rond
op een geëmboste achtergrond van
Darice Beez buzzing embossing folder !!


Het opleg vel heb ik eerst bestempeld  met de Bee happy
en gemat op een ruitjes kaart.
Als laatste voorzien van wat bling en bloempjes. 



Bedankt dat je mijn blog bezocht 

Laat gerust een berichtje achter



  


6 opmerkingen:

  1. Een leuke kaart Anita, en altijd fijn om dan een kaart te mogen ontvangen heel lief.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Elly is ook altijd leuk om te maken.

      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  2. Wat een lief kaartje Anita, ik vind bijtjes en hommeltjes altijd zo mooi om te zien, ze zijn prachtig op je kaartje maar ook in de tuin zie ik ze graag bezig.
    Lieve roetjes, Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Wilma dankjewel, heerlijk de tuin vol met vlinders en verschillende bijen soorten. Ze vinden het blijkbaar lekker wat er in mijn tuin staat.

    Liefs Anita xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Anita
    Wat een leuk bee happy kaartje mooi gemaakt met leuke malletjes en spulletjes!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dag Martha, ze zijn schattige die kleine bijtjes was er gelijk verliefd op.
    Fijne avond nog.

    Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===