Volgers

zondag 15 september 2019

Anton Pieck .....................

Lieve allemaal bedankt voor jullie reactie op mijn 
Bee buzzing happy kaart, hier en in mijn mailbox.



Vandaag een Anton Pieck kaart
deze snijmal heb ik gewonnen bij 
Friends of Joy!crafts Guard with dog  6002/1380 van Joy Crafts
Natuurlijk heb ik beloofd om er een kaart
 mee te maken en te laten zien!!



Het is een hele mooi snijmal deze Anton Pieck figuur en zijn hond.
De stenen achtergrond heb ik gestempeld met
 een embossing folder van Taylored Exspression.
Je beïnkt de negative zijde.
Je start met een sjabloon te maken van de Stone arch.


Daarna maak je de afdruk.


Stempel de binnenzijde  van de arch met de huisje.
Vervolgens heb ik de arch op foam gezet.
Als eerste de man iets schuin op het papier uit 

beige linnen papier gestanst .

Door het iets schuin te leggen krijg je een mooi patroon

met inkleuren sommige onderdelen heb ik 

nogmaals uitgestanst en op de betreffende plek geplakt.

Andere onderdelen zijn voorzien van 3D sneeuw van Viva.



Het hondje is uit een voorbeeld van 

kliklaminaat gestanst.
De muur is van Joy crafts Billy`s stone arch 6002/0336.
de achtergrond stempel kom uit een
setje van Craft sensations.
Van Nellie Snellen zijn de kerstboompjes Lene design SDL026.
Vervolgens maak je de kaart af 
en brengt hier en daar sneeuw aan.


Dinsdag ben ik er weer  dan met een 
zelfontworpen doosje die je voor elke gelegenheid kunt 
gebruiken.

Graag zie ik je  weer op mijn blog.




Bedankt dat je mijn blog bezocht

 laat gerust een berichtje achter.


  


6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart is het!!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Anita
    Mooi nostalgisch kaartje, ik vind Anton Pieck geweldig!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Martha, even naar memory lane gegaan blijft leuk Anton Pieck.

    Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw Anita, heel erg mooi gemaakt.
    Lieve groetjes, Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dag Wilma, dankjewel, een hele fijne week gewenst!!

    Lieve groetjes, Anita xx

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===