Volgers

maandag 16 september 2019

Play the saxophone and let the music begin!!

Vandaag wil ik graag mee doen met de volgende challenge
van de 2 sisters on the blog!!
http://2sistersontheblog.blogspot.com/



De letter S was de hint, gebruik die in je kaart!!
Het is de S geworden van Saxophone.
Het kwam goed uit er was nog een mannen kaart nodig
clean and simple.

Voor deze kaart heb ik een witte basis kaart genomen
die ik bestempeld heb met Memento Peanut Brittle 802
De stempel is van Joy crafts  dans to the music 6410/0068
afgewerkt met een snijmal van een saxophone 
1 maal in zwart en 1 maal in een bewerkt metallic sheet 
in een ton sur ton kleur van de brittle inkt van Memento
iets van elkaar op elkaar geplakt.
Nog wat losse muziek noten en een 
tekst stempel uit dit setje.


Bedankt dat je mijn blog bezocht


laat gerust een berichtje achter


12 opmerkingen:

  1. Ooo wat mooi Anita, leuk idee van jou letter S voor de challenge :-)
    Lieve groetje, Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Wilma, ik vond het leuk om te doen.

      Lieve groetjes Anita xx

      Verwijderen
  2. Hoi hoi Anita
    Wat een creatief muzikaal kaartje heb je gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart is het geworden Anita!!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Elly, dank je ik vond het een leuke challenge.

      Groetjes Anita

      Verwijderen
  4. Dankjewel Martina, hij heeft al een bestemming gevonden.

    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zoals je de challenge ingevuld hebt Anita. Het is een mooie muzikale kaart vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart. Leuk dat je s van saxophone heb gebruikt.
    Dank je wel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    ps ben je volger van ons blog?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dag Nicolette, dank voor je reactie, ja zeker volg ik jullie.

    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===