Volgers

dinsdag 22 oktober 2019

Have a birdy Happy Birthday!!

Ieder keer probeer je toch weer een andere kaart te maken
deze keer een verjaardagskaart met 
mooi DSP papier van een Kolibrie. 

Leuk dat jullie mij blog bezoeken en 
zulke lieve berichtjes achterlaten!!
Ik geniet daar van.


Hiervoor heb een beige parelmoer kaart 
genomen en een bijpassen DSP papier 
van de Zeeman een block van 15 x 15 cmc74033
Met een snijmal van Joy craft  6002/0356
heb ik het frame uit gestanst de randjes
zijn  iets aangezet met  Versa magic  Sand GD 72


CO 723722 vlinder stans 2x uit het zelfde DSP papier.
Het foto frame is op foam gezet.




Gezellig dat je even kwam kijken
ik vind het leuk als je een reactie achter laat.



6 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Anita
    Wat een mooi stijlvol kaartje heb je gemaakt, die kadermal blijft altijd mooi!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Martha, Ik heb hem nu sinds een jaar en al veel gebruikt.

      Liefs Anita

      Verwijderen
  2. helemaal mooi, alles past netjes bij elkaar
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie, chique kaart Anita, leuke stans en wat leuk met de bijpassende vlinder,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankjewel Ans, ik had de vlinder eerst in een andere kleur uitgestanst maar greep toch terug naar dit papier. Was toch een goede keuze. :)

    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===