Volgers

maandag 21 oktober 2019

Heel bijzonder, heel gewoon

Heel bijzonder is ieder mens op deze aarde, 
en er komt een dag dat we afscheid moeten nemen
van een bijzonder mens.

Met dit kaartje kaartje doe ik mee
met  de-egel oktober-challenge-87
Aan deze Challenge was een kleur code
aan verbonden de rest was vrije keuze.



Voor mijn kaart heb ik het volgende gebruikt.
Craft papier in de kleuren:
Aubergine - Taupe- Grijs - DSP papier Taupe
Snijmallen Craft Sensations en merkloos.
Versa Magic Eggplant GD 63
Joy Crafts 6410/0012
Scoreboard
Lijm
Foam blokjes




Ik ben begonnen om de scorelijntjes te zetten rondom 
de kaart.
Hier in heb ik met de snijmal van Craft Sensations
een bloemringel vorm uitgestanst 2 x, deze zijn zo geplaatst
op de kaart dat daar de bloem in paste die ik uit
de andere kleuren heb gestanst.
Alle bloem zijn aan de randje bewerkt met
de Eggplant inkt.



Als laatste heb ik de tekst erop gestanst.
 Ik vind dat hij goed gelukt is, wat vinden jullie.


Gezellig dat je even kwam kijken, 

ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat.



  


10 opmerkingen:

  1. Een erg mooi en stijlvol kaartje, Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel Jeanet bedankt voor je berichtje.

    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie condoleance kaart in deze kleuren
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een stijlvol kaartje Anita!
    Heel mooi.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart Anita,goed bedacht en gemaakt,toppie.
    Lieve groet xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dankjewel Wilma, was even goed zoeken naar de juiste kleuren.

    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige en ingetogen kaart heb je gemaakt. Ik vin deze kleuren daar ook heel geschikt voor. Fijn dat je met de kleurenuitdaging van de Egel meedoet. Dank je wel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dag Nelleke, dankjewel ik vind het mee doen aan challenlage erg leuk te vinden.

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===