Volgers

zondag 20 oktober 2019

Happy Birthday and enjoy your flight to......

Ditmaal een mannenkaart voor iemand die graag
reist naar Griekenland.


Craft papier was de basis voor deze 15 x 15 cm kaart.
En deze is gemat  met blauw papier van 14.5 x 14.5 cm.
Ik heb een extra stuk op de kaart gezet die in een u vorm
voorzien is van 2 mm  foam tape zodat de tags er in passen.
1 stuk blauw van 14 x 7 cm is door de daimond.
embossing folder van Darice gehaald.
Het stuk craft  van 14 x 1 cm is door de 
crackle  embossing folder van Darice
gehaald.



Alles is gestempeld met Craft Sensations stempels en
Versa Magic inkt GD057 ocean depth
Een touwtje is door de tags gehaald,
ik heb de tags 3 x in craft en 3 x in blauw uitgestanst 
voor de afwerking heb ik de blauwe tags aan de achterzijde 
geplakt.
Alle stempels zijn uit geknipt en op foam gezet.
Als laatste heb ik de man met een blauw strikje vast gezet op de kaart 
wel met een blokje foam er onder.
als laatste nog wat brads toegevoegd.


Gezellig dat je even kwam kijken
ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.

 

12 opmerkingen:

  1. Super leuk Anita!!! En Griekenland ben ik dit jaar voor het eerst geweest, heerlijk.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Elly, het lijkt mij ook een mooi land, ben er ook nog niet geweest.

      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  2. Hoi hoi Anita
    Een mooi kaartje heb je gemaakt, leuk dat je het zo toepasselijk hebt gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Martha, dank je we proberen het wel iedere keer is toch leuk voor de ontvanger.

      Liefs Anita

      Verwijderen
  3. Een prachtig persoonlijk kaartje Anita,mooi met al die stempeltjes.
    Fijne zondag xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Is toch wel fijn een persoonlijk kaartje Wilma, jij ook nog een fijne rest van de zondag.

      Lieve groetjes, Anita

      Verwijderen
  4. een leuke stoere kaart heb je hier ! geslaagd hoor
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===