Volgers

donderdag 17 oktober 2019

Jingle bells.......

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien 

in de vorm van een kerstklok.

ik heb dit kaartje als kerst wens gekregen. 

Met dit kaartje doe ik graag mee met




Kerst /Christmas Facebook








Nu heb ik het nagetekend uit wit cardstock.

Het bestaat uit een voor en achterkant,

de voorkant heb ik door een hele

mooie embossing folder gehaald van

Reindeer Joy van Couture Creations CO723886.





De poinsettia is van Marianne design

Lro142

Deze heb ik uit gestanst in het rood.
Dit glans papier is van de Wibra 

En nogmaals in wit Cardstock uitgestanst.

Het hulsblad is merkloos.
Lintje is van de markt ook de stickers.
Na het plakken van de poinsettia heb ik
de sterretjes geplakt en het lintje vast geknoopt.

Zondag ben ik er weer met een nieuwe kaart
welke dat is nog een verrassing!!



Gezellig dat je even kwam kijken, 

ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.


   



38 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kerstkaart is dit, Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Anita
    leuke kerstklokkaart, mooi emboste voorkant!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Martha, dank je, al is de foto niet zo goed gelukt,

      liefs Anita

      Verwijderen
  3. een schitterende kerstklok, met het mooie embossing op de voorkant.
    En wat een lieve rode accentjes..
    Gezellig dat je er weer bij bent deze week.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi deze witte kerstklok Anita..leuk geembost en daan met die rode accentjes....echt een "beauty'

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie klok heb je gemaakt mooi die embossing erop en de strik en de andere details maakt het helemaal af
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Ellen, het was even wat werk om alles goed geknipt te worden.

      Groetjes Anita

      Verwijderen
  6. Heel leuk, dit kaartje in de vorm van ene klok!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Jantine ik ga hem zeker nog eens maken.

      Groetjes Anita

      Verwijderen
  7. Heel mooi gemaakt deze kaart in klokmodel, ook de afwerking is erg leuk,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Ans, het was even een gepriegel om de sterretjes met ontstoken vingers erop te zetten.

      Groetjes Anita xx

      Verwijderen
  8. Wat een leuk model !
    En super mooi gedecoreerd !

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke model en mooi geëmbosst!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb ook al zo eens een klokje van iemand mogen ontvangen.
    Je eigen versie is ook heel mooi.
    Tof gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Carla, hij is echt leuk en bied nog wat mogelijkheden. Bedankt voor je berichtje.

      Groetjes Anita

      Verwijderen
  11. Wat een mooie wit-rode kerstkaart, prachtig model ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Enny, ik vind deze kleuren ook heel mooi. leuk dat je even kwam kijken.

      Groetjes Anita

      Verwijderen
  12. Een mooie kerstkaart met deze vorm!Heel mooi gedaan en wat zal dat een werk geweest zijn om hem na te maken! Top hoor! fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Marijke, op zich is het een makkelijk model, alleen mijn reuma zat me in de weg.

      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  13. Leuk model deze kerstkaart Anita, is even wat anders hé.
    Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is het zeker Gerrie, bedankt voor je berichtje.

      Groetjes Anita

      Verwijderen
  14. Een mooie kerstklok heb je gemaakt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke kerstklok...die doet het ook altijd goed.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schitterende kerstcreatie Anita, leuk model ook.
    Lieve freubelgroetjes, Wilma x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Wilma, Dankjewel ik ga zeker hem nog een keer gebruiken.

      Lieve groetjes Anita xx

      Verwijderen
  17. mooi en wat een goed idee om die klok te embossen!
    fijne avond
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Nancy, een van mijn favoriete tools.

      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  18. Wat een mooie kerstklok heb je gemaakt Anita..Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel mooi en een heel aparte vorm.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===