Volgers

woensdag 16 oktober 2019

Just a note in Pink Black and White

Vandaag heb ik zwart witte en rose kaart
voor jullie klaar staan, en doe ik
nog eens mee met 
hun  Challenge is zwart - wit - rose!!



Mijn kaart heeft de maat van 14.8 x 10.4 cm
en is een liggende kaart. Die naar links opengaat.



Voor deze kaart het ik zwarte cardstock genomen 
en daarop heb ik een snijmal van Sizziz
gelegd, deze is gemat op de witte basis
kaart met foam dan leeft de kaart meer
vind ik.
Hier boven op he ik een wit rechthoek uitgestanst 
met daarop het rose witte plaatje.
een zwarte banner met rose gemat en 
Just a note.


Enkele stukjes die uit het uitgestanste patroon 
vielen van het oplegvel heb ik 
terug laten komen op de kaart.


Tot morgen dan ben ik er weer met een kerstkaartje!!!


Gezellig dat je even kwam kijken, 
ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat.


  


8 opmerkingen:

  1. Ik vind hem heel mooi Anita!!
    Gaaf zijn die stanzen he van sizziz, heb er ook een aantal.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je Elly, ze zijn gaaf ik heb alleen dit setje.

    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er superleuk uit Anita.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankjewel Wilma, zijn verrassende kleuren die je zelf niet gauw zou nemen. En nu wel en het ziet er toch leuk uit.

    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk, wat een mooi kaartje!
    Bedankt voor deelname aan de zwart/wit/roze challenge bij Knutsels en Kadootjes.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dag Colien, bedankt voor je lieve berichtje.

    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuke kaart Anita! Dank je wel dat je voor de 2e keer met ons meedoet.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===