Volgers

zondag 13 oktober 2019

Say cheese!!

Bedankt voor jullie leuke reacties op mijn vorige blog berichten
Say Cheese is de titel van deze kaart.



Een basis kaart maat 13 x 13 cm

aan de randjes bewerkt met

Memento inkt rhubarb stalk 301.
Daarna gemat met een DSP papier met klaprozen
12.5 x 12.5 cm daar boven op heb ik een lucht
gemat van 4 cm bij 12.5 cm.
Van een rechthoekige snijmal en een vierkantje heb 
van de basic van Nellie Snellen
ik het frame gemaakt voor say cheese en de camera.
Deze is op foam gezet van 2mm
2 vlinder stempeltjes van Craft Sensations met
Memento inkt rhubarb stalk 301 zijn in de lucht geplaatst.


Gezellig dat je even kwam kijken, 
ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat.


    

10 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke kleurrijke kaart Anita. Ik vind klaprozen altijd zo mooi en jij hebt er een prachtig kaartje van gemaakt. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Wilma dankjewel, ik heb ze ook in mijn tuin staan mooie bloemen. Zo is het een vrolijk kaartje geworden.
      Lieve groetjes xx

      Verwijderen
  2. Wat een mooie kaart met de prachtige klaprozen en vlinders,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Ans, dankjewel leuk dat je er was.

    Groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben dol op klaprozen. Super leuke kaart geworden, Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk Jeanet, en bedankt voor je lieve berichtje.
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  5. Dag Elly , dankjewel bedankt voor je berichtje.

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anita
    Wat een mooi fris kaartje heb je gemaakt en ik ben ook groot fan van klaprozen!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O,ooo Martha wat leuk er zijn toch meer mensen die deze toch zeer tere bloem mooi vinden. bedankt voor je bezoekje.

    Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===