Volgers

zondag 10 november 2019

Gelukkige verjaardag in herfsttinten

Nog even een vrolijke verjaardagskaart.
Het zijn mooie tinten die goed passen bij het 
crème van de parelmoer kaart.


Deze kaart heeft een afmeting van 10.4 x 14.8 cm
ik heb hem voorzien van een raster 
en deze is gemat op beige parelmoer papier 
dat ik door een embossing folder Autumn leaves 
van Sheena Douglas heb gehaald.



Verder heb ik de kaart nog voorzien van een 
aster bloem die uit het het zelfde DSP is gestanst
en parelmoer papier.
De kaart is afgewerkt met 2 champagne glazen 
een stempel van het merk Bella. 
Hiervoor heb ik pigment inkt van 
Nellie Snellen gebruikt ruddle stpad04

Gezellig dat je even kwam kijken, 
ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.


21 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Dankjewel, leuk dat je even kwam kijken op mijn blog.

      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  2. Een leuk kaartje Anita.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke verjaardagskaart heb je gemaakt, Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Jeanet, leuk dat je even komt kijken.

      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  4. Ik kan het zeker waarderen zo'n eenvoudige kaart. Het hoeft niet altijd met zoveel drukte er op.
    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dankjewel Ida, leuk dat je even kwam kijken.

    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een sjieke kaart ik hou van eenvoud
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Ellen, leuk dat je even komt kijken.

      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  7. Een feestelijke kaart in mooie kleuren Anita. Mooi gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dankjewel Miranda voor je lieve berichtje.

    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dankjewel Karin, leuk dat je even kwam kijken.

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie kaart Anita, leuk met het embossing en het mooie papier
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dankjewel Ans ik ben helemaal weg van parelmoer papier.

    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. leuk kaartje is het zo geworden
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi hoi Anita
    Heel stijlvol kaartje die bloembis echt een blikvanger op devkaart!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dankjewel Martha,
    Dat vond de opdrachtgever ook.

    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooierd Anita, mooi hoe je de embossing alleen binnen het kader verwerkt heb en dan die prachtige bloem, prachtig. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dankjewel Wilma, ik was er ook heel blij mee dat hij goed gelukt was.

    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===