Volgers

dinsdag 12 november 2019

Hugs love and a cup of tea!!

Vandaag een hele vrolijk kaart,
koffie en/of  thee en een quote  werd gevraagd.
Met dit kaartje wil ik graag mee doen met:

Ik heb al een beetje in het vooruit gewerkt, sinds gisteren
weer verplichte rust voor mijn linkerhand, de 
reumatoloog heeft een cortisone spuit in mijn ringvinger gewricht gezet
het was niet meer te doen zo ontstoken.


Nu nog enkele dagen  flinke pijn en dan gaat het beter worden.



Een witte basiskaart die volgens de sketch.


Het papier dat ik gebruikte komt uit een blok het is van Avec BV
Deze firma had destijds ook losse vellen en daar is het vogeltje van
Het kopje en schoteltje is van Memory Box.
De quote is van SU
Hugs en Love uit een andere setje

Morgen staat mijn blog bericht voor 
Hobby Alternatief  klaar met !!!
Zoek en gij zult vinden wat zou dit kunnen zijn.
πŸ˜‰

En anders tot donderdag dan ben ik hier weer met een nieuwe 
kerstkaart!!


Gezellig dat je even kwam kijken, 
ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat.

  


34 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart heb je gemaakt, Anita. Erg leuke uitwerking van de sketch.
    En beterschap met je hand!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart Anita.
    Auw wat klinkt dat allemaal pijnlijk.
    Hoop dat er gauw verbetering in komt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een mooie kaart gemaakt met deze leuke sketch, ook je quote is top. Heel veel beterschap
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hoe je de sketch hebt uitgewerkt Anita.
    Oei pijnlijk, ik heb deze spuiten geregeld in mn rug gehad...helaas hielpen ze op het laatst niet meer....ik hoop dat jij weer snel fijn je hand pijnvrij kunt gebruiken. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Anita
    Leuke vrolijke vogeltjeskaart met mooie tekst!
    Sterkte met je hand, vervelend dat je zo'n pijn hebt...
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart Anita. Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog.
    Sterkte met je hand,
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dankjewel voor je lieve berichtje.

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. πŸ’œ Mooie kaart... succes net je hand πŸ’œ
    πŸ’œ Groetjes Anita πŸ’œ

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart Anita. Veel sterkte met je hand. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een hele leuke vrolijke kaart Anita en beterschap met je hand
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dankjewel voor je lieve berichtje.

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Inderdaad een leuke vrolijke kaart Anita. Mooie tekst ook en dat vogeltje is er zo lief bij. Hopelijk heb je snel minder pijn aan je hand, beterschap.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dankjewel voor je lieve berichtje. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige quote op je mooie kaart Anita. Bedankt voor je deelname bij K&K. Ik hoop dat het alweer wat beter gaat met je hand.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. heel leuk kaartje heb je gemaakt !
    grtjs, martina
    ps kan je me even mailen ivm het kleurenkaartenteam ? Heb geen mailgegevens van jou. Op mijn blog, vind je een link om naar mij te mailen, ik hoor het graag

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke uitwerking van onze sketch, leuk dat je meedoet!
    Sterkte met je hand hoor.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dankjewel Caroline, vandaag gaat het al weer wat beter.

    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige kaart, heel mooi gedaan ! Spoedig beterschap met je hand ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dankjewel Enny, het gaat al weer wat beter.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie kaart heb je gemaakt, lekker fris van kleur. En ook een erg mooie tekst Anita. Bedankt dat je mee doet bij K&K. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super mooi gedaan! Je zou haast geloven dat het weer voorjaar wordt. Heerlijk!
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dank je wel voor je lieve berichtje Monique
    Lieve groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Beautiful card πŸ™‚ Thanks for your participating at The Sketchy Challenges. Hope you participate in our next challenge. DT Veronique

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===