Volgers

donderdag 5 december 2019

Cadeautjes door een elfje gebracht.

Is hij niet schattig deze leuke kleine elf
die aan het jongleren is met zijn pakjes.


De basis is een witte kaart van 15 x 15 cm hierop
heb ik een embossing folder gebruikt van Darice.
Een hele mooi kerstboom embossing folder.
Ik doe graag weer mee met!!


Wederom heb ik luxe wit behang papier 
gebruikt voor zijn muts en voor op zijn kleding.
De rest van de papiertjes komen uit mijn restjes lades.
Zijn handje heb ik nogmaals uit groen papier
uit gestanst en zo bijgeknipt dat het een sjaaltje is geworden.
Ik vind namelijk zijn halsje wat iel.
De elven schoenen heb ik met wat Gesso bewerkt.
Het rode papier van zijn outfit was al bewerkt
met een embossing folder ik kon alleen niet meer zien 
welke embossing folder ik gebruikt heb 
maar vind het resultaat wel heel leuk.
De tekst is van Marianne Design.


Gezellig dat je even kwam kijken, 

ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat.


  

47 opmerkingen:

  1. Het is zeker een schattig kaartje! Super leuk.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuke kaart, Anita. Wat een mooie embossing achtergrond!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij is echt heel mooi Jeanet, leuk dat je even kwam kijken. Groetjes, Anita

      Verwijderen
  3. Een mooie kaart met super leuke elf!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gaaf kaartje, Anita. Die pakjes lijken echt te balanceren!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oook wat een leuk elfje op je kaart met zijn pakjes
    leuk gedaan met die embossing achtergrond
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben er ook helemaal weg van, en keuzes genoeg in pakjes.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij heeft het er maar druk mee Anita. Wat een leukerd,mooi met het embossing weer,schitterend geheel, Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Wilma voor je lieve berichtje, hij is inderdaad heel druk de elf.
      Liefs xx

      Verwijderen
  8. Wat leuk zeg, elf heeft het erg druk zo te zien. Wat een creatief idee om op deze manier zijn sjaal te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Annerieke, Ik vond zijn halsje toch erg kaal en zo kan het ook.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  9. 💜 Super leuk kaartje Anita 💜
    💜 Groetjes Anita 💜

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie kaart met de elf en zijn pakjes, ik heb deze stans ook nog ongebruikt liggen,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk Ans dat jij hem ook hebt, dan ben ik benieuwd naar jou kaart.
      Liefs xx

      Verwijderen
  11. Als je die elf zo ziet is hij gewoon scheetig. Heel mooi geheel geworden ook.

    Liefs Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig leuke vrolijke kaart.
    Gezellig dat je er weer bij bent deze week.

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dankjewel, ik probeer iedere week mee te blijven doen.
    Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super leuk kaartje en dit elfje is wel erg leuk! Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super mooie kaart en achtergrond !
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een superleuke elf is daar druk bezig op je mooie kerstkaart Anita. Mooi zoals je hem opgebouwd hebt, top.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Miranda, zijn broertje is al in de maak.
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  17. Hoi hoi Anita
    Wat leuk dit elfjespakjeskaartje mooi gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dag Martha dankjewel fijne pakjesavond.
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke embossing achtergrond en die elf ziet er ook tof uit.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Kei leuk kaartje weer 👍🏻👍🏻

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat is het een schatje en wat mooi uitgevoerd. Met deze kaart kun je ook mee doen bij 4-seasons challenge, daar vragen ze iets van een cadeau op je kaart. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Anita! Dat is zeker leuk! Ik geloof dat hij het gaat redden, hoor, zonder alles te laten vallen! Hihihi...

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dat denk ik ook wel Ger Janne!!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooie kaart met het leuke elfje erop. Goed idee om de bontrandjes van behangpapier te maken.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dankjewel ik gebruik vaker luxe behangpapier tegenwoordig heb heel mooi dik papier.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuk kaartje, erg tof! En heel geschikt voor de challenges bij 52 Weeks to Christmas én op het 4 Seasons challenge blog. Dankjewel voor je deelname!
    Grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wat een leuke kaart heb je gemaakt met de cadeautjes challenge van 4-Season Challenge Blog.
    Bedankt voor je deelname.

    Groetjes Nelly (DT 4-SCB)

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===