Volgers

zaterdag 7 december 2019

Kaarsjes in een kerstbal 1 voor ieder zondag.

Hebben jullie allemaal een fijne pakjes avond en Sinterklaas dag 
gehad. Bij ons was het gezellig.
Bedankt voor alle leuke berichtjes op mijn Elf kaart.
Altijd leuk als je kaart gewaardeerd word.
O,ja morgen sta ik in Vlodrop op de kerstmarkt met leuke
spulletjes voor kerst en natuurlijk kerst/ en andere kaarten.


Vandaag laat ik jullie mijn alternatieve Adventsstuk zien.
Het dienblad heb ik heel lang geleden gekocht ik
denk wel meer dan 20 jaar geleden bij een
tuincentrum en nog steeds vind ik het mooi.
In der loop der tijd zijn er wat spulletjes bij gekomen.


Zoals engelen, en kerstballen theelichtjes en 
natuurlijk glazen kandelaars.
Wij gaan graag samen naar een rommelmarkt 
of naar een kringloop winkel.
En daar stonden deze hele mooie grote kandelaars en 
 voor 2 euro die kon ik niet laten staan.
Nu heb ik dus 4 kandelaars in verschillende hoogtes.

De engelen zijn hol van binnen en deze zet ik 
op kleine wijn glazen op verschillende hoogtes.
Zo krijg ik beweging in mijn stuk.
verder heb ik het aangevuld met een licht
snoer, zilveren en witte ijsbloemen, en
glazen vogeltjes.
1 dag voor Kerst haal ik wat groen uit de tuin en
steek dat er tussen. Als ik dat nu doe dan blijf je het
aan het vernieuwen, de kans dat er dan iets breekt
is dan groot en dat wil ik niet.

En zo genieten wij iedere jaar weer van dit advent stuk.

Voor morgen een fijne 2 de advent zondag.

Gezellig dat je even kwam kijken, 
ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat.

  

12 opmerkingen:

  1. Mooi Anita! Ik heb op tafel ook een adventsbord staan. Kan ik binnenkort ook wel even laten zien...maar eerst Sinterklaas, die morgen hier komt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk Ger Janne ik zie graag hoe jouw bord eruit ziet. Veel plezier morgen met de Sint viering.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  2. Prachtig Anita!!! Super gezellig.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow wat mooi zeg ziet er zo gezellig uit en leuk dat er steeds wat bij komt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankjewel Ellen, ik vind dat ook zo leuk en dan wissel ik ook wel van spulletjes elk jaar.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het ziet er heel mooi en sfeervol uit, goed idee om op het laatst pas het groen er bij te doen,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoibAnita
    Prachtig en decoratief deze kerstcreatie!
    Fijne tijd op de kerdtmarkt hopelijkk verkoop je goed!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dankjewel Martha, dat zou inderdaad fijn zijn als we wat verkopen natuurlijk.
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ziet er prachtig uit Anita, je man en jij vullen elkaar echt goed aan!
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dankjewel Wilma, dat mag ook wel na 47 jaar samen zijn :).
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===