Volgers

donderdag 5 maart 2020

Have your self a beary christmas

Dit plaatje van de beer en het vogeltje 
heb ik al heel lang, ik dacht dat het ooit in
de Libelle stond als kaarten.
Dan werd het nu toch hoog tijd dat ik er iets mee 
Als ondergrond heb ik een groene cardstock
gebruikt van 19 x 13, 5 cm op het donker groen 
heb ik een kerstster label gebruikt die je door
de helft kunt vouwen er zit namelijk een rillijn in het midden.



Verder is de kaart nog versiert met schaatsen
een kerstster en een leuke MD stempel met
winter en sneeuwvlokjes een strass steentjes en lintje.


De laatste dagen gaat het allemaal
niet zo lekker. Mijn longen zijn nog steeds
niet in orde, vanmorgen weerom een controle bij de arts.




Bij 2sistersontheblog ben ik in de top 3 gekozen
met onderstaand kaartje.


En bij carlinskaartenparadijs ben ik ook in de top 3 gekozen
met onderstaand kaartje, hoe leuk is dit.



Bedankt voor de leuke reacties op mijn Big smile kaart.
Ik lees ze met veel plezier.


  

61 opmerkingen:

  1. Ach dat plaatje van die mooie beer,pure nostalgie toch Anita....
    Je hebt er een leuke kaart van gemaakt.
    En wat een hoop toppertjes,je hebt ze verdiend want ze zijn zo mooi.
    Balen van je longen,ik duim dat je je snel beter voelt meid. Een fijne donderdag xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Wilma, longen zijn nog niet zo goed, volgende week weer controle.
      liefs xx

      Verwijderen
  2. Erg leuk je kaartje en wat een mooi plaatje is het. Zag je toppertjes ook voorbij komen van harte gefeliciteerd lekker van genieten.
    Beterschap XX Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Elly, heel lief plaatje en zeker erg leuk van de toppertjes.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  3. wat een mooi nostalgisch kaartje met dat schattige plaatje
    vervelend dat je nog steeds tobt met je longen sterkte straks bij de longarts en ik hoop dat het snel beter word
    gefeliciteerd met je toppertjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie kaart met prachtig plaatje. Wie wat bewaart, heeft wat!! Gefeliciteerd met je toppers.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi Caroline en ik heb me toch wat bewaard ☺️.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  5. Veel beterschap gewenst!
    Wat een mooierd! En gefeliciteerd met je toppers!

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig is je nostalgische berenkaartje voor week 10 Anita
    Proficiat met je toppers , altijd mooi om mee te maken
    Gezellig dat je meedoet bij 52WTC en een fijne dag
    Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een prachtige kaart heb je gemaakt!
    Van harte met je top noteringen, en het allerbeste toegewenst!!

    liefs Annemarie en Merit Dt52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat vervelend dat je niet lekker bent.
    Pas goed op jezelf hoor, sterkte.
    Dit plaatje is inderdaad te leuk om er niks mee te doen, wat heb je er een gezellige, lieve kaart mee gemaakt.
    Ik vind al die lintjes zo mooi altijd.
    Geeft de kaart meteen iets liefs.
    Mag ik via de mail jou adres??
    Ik zag je reactie, dat je 3 dagen na mij jarig bent, ik zet je graag op mijn blog kalender.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het zit niet mee met de longen Daphne maar dat komt wel weer. šŸ˜€
      Mijn adres had ik je al doorgegeven op messenger šŸ˜€ jouw kaart is vandaag met de post meegegaan.

      Verwijderen
  9. Wat een leuke kaart heb je gemaakt met dat nostalgische plaatje. Leuk met die rode accenten. Gefeliciteerd met je toppertjes. Veel beterschap toegewenst!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wie wat bewaart heeft wat, Anita. Heel leuk kaartje maakte je met dit plaatje!
    En gefeliciteerd met je topkaartjes!
    Gezellig dat je weer meedoet bij 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met je toppers. Altijd een hele eer!,. Je hebt weer een erg leuke kerstkaart gemaakt Anita. erg mooi samengesteld. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Trijntje, zeker een hele eer de toppertjes.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  12. Wat een prachtige kaart, zo'n mooi plaatje met die beer, en prachtig versierd met leuke mallen en lint ! Proficiat met je toppertjes, en ik wens je spoedig beterschap ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi hoi Anita
    Ah wat vervelend voor je dat je nog niet fit bent, groot gelijk dat je een bezoek aan de arts brengt! Beterschap!
    Mooi dit kerstkaartje met lief nostalgisch beertje rrop, ik heb dat ook ik bewaar mooie plaatjes en dan vind ik ze zomooi dat ik ze niet durf te gebruiken, beetje raar vind je niet?! Hihihi...
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oei ik vergeet je te feliciteren met je mooie topkaartjes, dus bij deze!

      Verwijderen
    2. Ik begrijp het goed Martha dat heb ik ook, met plaatjes en met heel mooi DSP papier, helemaal niet raar hoor.
      Liefs xx

      Verwijderen
  14. Mooie kaart, leuk met de strik bovenaan. Gefeliciteerd met je topplaatsen. HĆØ bah, vervelend dat het nog niet zo wil, sterkte en beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Annerieke, o, ik ben zo ongeduldig in het ziek zijn.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  15. Een hele mooie kerstkaart Anita, leuk zoals je het frame hebt gebruikt. Gefeliciteerd met je behaalde topplaatsen, altijd leuk.
    Gezellig je weer te zien bij 52 weeks to Christmas.
    Lieve groetjes Miranda (dt 52 WTC)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had nog een extra frame over Miranda en dacht zo vind ik het wel net iets leuker staan.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  16. Een mooie kaart en dat plaatje komt me toch bekend voor! Ik heb ook nog van zulke oude plaatjes. Wel leuk weer eens tevoorschijn halen! Kijk maar uit met je longontsteking! Dat het geen corona is! Je hebt wel mooie plaatsen bereikt met je kaartjes afgelopen maand.Proficiat hoor! Leuk! Bedankt voor je bijdrage aan 52 WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Marijke, we houden het in de gaten ik heb geen hoge koorts, blaf wel als een een oude zeehond. Kuur gehad, nu 1 week wachten en dan weer naar de arts.
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  17. Leuk plaatje en een mooie kaart heb je ermee gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Anita,
    ik heb ook nog van dit soort plaatjes liggen. Zo oud!! EN zo leuk zijn ze! Gefeliciteerd met je toppertjes! Altijd heel leuk te ontdekken, vind ik altijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dankjewel GerJanne en yes heel oud šŸ˜€.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een gave kaart, Anita. Leuke details ook.
    Wat vervelend dat het niet lekker met je longen gaat. Sterkte ermee.
    Proficiat met al je toppers!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je hebt een mooie kerstkaart gemaakt met een lief, nostalgisch plaatje, wens je heel veel beterschap
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. PRACHTIG dit kerstkaartje Anita...wat een mooie details erop allemaal...
    en gefeliciteerd met je toppertjes...dat is zeker weer genieten
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Helemaal leuk !
    En je toppertjes zijn TOP!
    Groeten Ineke
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt, Anita.
    En gefeliciteerd met je toppertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dankjewel Jeanet, heel leuk om toppertjes te mogen ontvangen.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oh , Dat plaatje uit de libelle ken ik, volgens mij ligt dat hier ook nog ergens.
    Maar jij hebt er al een heel mooi kaartje mee gemaakt.
    Gefeliciteerd met je toppertjes, altijd leuk.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Elle-Jeanne wel heel leuk dat jij het ook nog hebt.
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  27. Prachtige kaart met de nostalgische beer! Hopelijk snel weer beter! Gefeliciteerd met je winnende kaartjes! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat leuk mijn knuffelbeer van vroeger op jou plaatje, pure nostalgie dit! Mooi!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat leuk mooie herinnering aan je teddybeer.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Een “bereleuke” kaart Anita. Gefeliciteerd met je toppertjes.
    Beterschap met je longen.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Prachtige berenkaart Anita.

    Gefeliciteerd met je toppertjes.

    Groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Oooh! Wow! Ik herken het plaatje! Deze kwam onlangs bij mijn moeder ook uit haar bak "mooie bewaarspulletjes". Heel sfeervol is het plaatje, evenals de kaart die je er van gemaakt heb. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat ontzettend leuk om te horen Marjolein, vind de term "mooie bewaarspulletjes" wel heel erg leuk.
    bedankt voor je leuke reactie.
    Groetjes,Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  34. What a sweet image for your Christmas card, thanks for joining us at THAIC.

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===