Volgers

zaterdag 7 maart 2020

Een lente baby

Een baby een nieuw leven niets mooier dan dat.
😊
Ik heb een klapper waar ik mijn knipvellen in bewaar
mooi op alfabet en gesorteerd op thema.
zo vind ik alles heel gauw terug.

Met dit kaartje doe ik graag mee bij:

Voor deze kaart heb ik Craft cardstock genomen 
en bewerkt met een stencil van 
MD DF3431 noppen.


Eindelijk kon ik ook mijn gewonnen prijs gebruiken 😊
het was er steeds niet van gekomen.

MD CR1491 en MD PS8052 en wat zijn ze leuk
om mee te werken.
Het grote puzzel stuk is uit geel cardstock
gesneden en heb ik door MD DF 3424 pearls gehaald .


Op de kaart zelf heb ik nog de babyplaatjes 
gebruikt van MD knipvel nr AK0053.
Die zijn zo schattig!!
Kijk maar eens hoe hij kiekeboe komt spelen.


Verder nog een baby stans er bij geplakt daar weet ik 
niet meer het merk van waren losse stansjes die ik eens kocht.
Wel heb ik wat Wink of Stella op de tekst gebruikt.
de randjes van de puzzel stansen zijn afgewerkt met
Memento inkt 706/802

Bedankt voor de leuke reacties op mijn 
Have your self a beary Christmas kaart
Ik lees ze met veel plezier.

 

46 opmerkingen:

  1. Wat een snoepie! Erg leuk geworden!

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super schattig babykaartje, Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En schattig kaartje!!
    Omdat je het papier bewerkte met een embossing folder krijg je zo'n leuk effect en is het toch niet TE druk..... Ik vergeet die folders zo vaak, jammer, want ik heb er best veel.
    Van die kleine baby stempeltjes, met lieve snoetjes, doen het altijd goed op een baby kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Embossingsfolders vind ik zo leuk Daphne, ik kom alleen tijd te kort om iedere idee wat ik krijg uit te voeren.
      Beide EF zijn eigenlijk net te klein voor de 13 x13 kaart ik heb het verlengd door de EF zo neer te leggen dat hij weer precies in het vorige valt en dan zie je er niets van als je hem nog eens door de machine haalt.

      Verwijderen
  4. Zo lief al die kleine koppies op je mooie kaartje Anita. Je hebt er weer iets leuks van gemaakt. Fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dankjewel Wilma is is ook wel een beetje een ondeugd babykoppie.
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattige kaart Anita.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wouw wat heb je een schattig kaartje gemaakt met je gewonnen prijs Anita!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is ook zo`n lief plaatje samen met de mallen dankjewel Gerie.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  8. Wat een superlief babykaartje Anita,
    leuk dat je weer meedoet met de challenge, veel succes
    groetjes van Aniet
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dankjewel Aniet ook jullie challenge is weer erg leuk. Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lief en schattig babykaartje met je gewonnen prijs. Gelukkig heeft Nellie Snellen wel embossingfolders van 15x15 cm, ik heb er pas nog 3 gekocht en kreeg er één gratis bij,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Ans, ik heb best wel een aantal grote embossing folders alleen niet van Marianne Design. Wel fijn dat je er een gratis bij kreeg.
      Liefs xx

      Verwijderen
  11. Wat een lief kaartje Anita.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk babykaartje heb je gemaakt. De tekst Een Baby is van Nellie Snellen. Ik heb hem namelijk ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dankjewel GerJanne voor het merk van de een baby!
    Groetjes, ANita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ooooh wat een schattig kaartje zo leuk dat de babietjes te combineren met een puzzelstukje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat vond ik nu ook Ellen, ze lenen zich er goed voor.
    Fijne dag groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schattig babykaartje heb je gemaakt.
    Leuk met de puzzelstukjes, past er erg mooi bij.
    Fijne zondag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Hetty, ik vind de stans leuk om mee te werken. ik heb alweer een idee in mijn hoofd zitten.
      Fijne zondag groetjes, Anita

      Verwijderen
  17. Wat een lief kaartje! Leuk zoals dat koppie net boven het puzzelstukje uitpiept.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuke challenge bij MD en ik kon natuurlijk ook gelijk mijn gewonnen stans uit proberen.

      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  18. Super leuk gedaan.
    Leuk dat je mee doet met onze baby/kinder challenge.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  19. WAUW heel erg gaaf gedaan met die 2 puzzelstukken!! Echt onwijs tof!
    Leuk dat je meedoet met onze blog.
    Groetjes Gerlinde
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Superleuk babykaartje heb je gemaakt Anita!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Het is een leuk kaartje geworden Anta. Geweldig al die oudere Eline babies die weer voorbijkomen.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dankjewel Anita, ze blijven mooi deze baby lijn
    Groetjes Anita.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige kaart!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat leuk gedaan met de puzzelstukken erop, mooi kaartje. Dankjewel voor het meedoen bij DCL! Creatieve groetjes, Yvonne (www.thecreativeteacup.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Superleuk verzonnen deze puzzelstukken met die schattige babietjes! Bedankt voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een heel erg lief geboortekaartje fijn dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===