Volgers

maandag 9 maart 2020

Tea for 2

Hallo lieve allemaal.
Vandaag een thee cadeau box 
Ik heb een lijstje van ideetjes die ik
graag eens wil maken.
En de thee box is er een van.
Ik wil graag bij de volgende challenge mee doen.

Ik zag vanmorgen pas dat er 3 nieuwe
volgers zijn  van harte welkom.
Caroline en Nicolette en Diana .


Het was heel leuk om dit te doen.
Het mooie DSP komt uit een blok van Craft Sensations
Wel was het even opletten met het dubbelzijdige patroon
maar het is gelukt  zoals je ziet.

Nadat ik alles gesneden had en gerild heb ik de opleg kaartjes
gesneden en erop vast gezet.


Ik heb nog 2 tussen schotjes gemaakt, 
de rand is met een snijmal gemaakt. 
Verder nog vlinders een stempel van Craft Sensations
gebruikt voor Happy Birthday, ballonnen, theezakjes
vlaggetjes. De theepot en kopje is van Memory Box.


Bedankt voor de leuke reacties op mijn 

lente baby kaart.
Ik lees ze met veel plezier.


 

30 opmerkingen:

  1. Mooie creatie, ik blijf deze doosjes zo leuk vinden, zijn mooie kadootjes.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Elly, het was ook erg leuk om het te maken en weg te geven.
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  2. Wat heb je dit doosje leuk gemaakt Anita. Leuk ook die hartjesrandje.
    Mooi papier,kortom een geslaagde creatie waar jij mee voor de dag kunt komen. Een fijne week gewenst xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Wilma, ik vond het voor de eerste keer best goed gelukt.
      Liefs xx

      Verwijderen
  3. Dat ziet er super leuk en gezellig uit, Anita. Erg mooi gedaan, daar ga je vast iemand heel erg blij mee maken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Jeanet, Ik heb er een jarige blij meer gemaakt.
      Ze drink groene thee, alles was er op aan gepast.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  4. Heel leuk geworden!
    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi theedoosje heb je gemaakt, ik heb daar een stans voor, nog niet gebruikt
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Ans, een stans heb ik niet ervoor is misschien wel wat fijner voor mijn vingers.
      Liefs xx

      Verwijderen
  6. Wat blijven deze box kaarten toch mooi om te zien Anita en deze is ook zo leuk gevuld met thee en chocolade, wie deze krijgt is er mee in haar nopjes!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke theebox heb je gemaakt Anita.heel gezellig .Leuk o m weg te geven als cadeautje. Heel origineel. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ga hem zeker nog eens vaker maken Trijntje, heb al 2 mensen in gedachten. En er schoot mij net nog iets te binnen waar het leuk voor zou zijn.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  8. Leuk theedoosje heb je gemaakt.
    Wat een leuk model en zo'n mooi designpapier heb je gebruikt.
    Zo heb je weer een mooi cadeautje voor iemand.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk hoe je van dit model een theedoosje hebt gemaakt Anita. Je hebt het doosje ook erg mooi afgewerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dankjewel Annerieke, het papier leende zich er goed voor.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk doosje, mooi gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk idee dit theedoosje Anita. Mooi dessin-papier en heel mooi uitgevoerd. Leuk om cadeau te geven of te krijgen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dit lijkt op een card in a box, maar heb jij de bodem dicht??
    Dat is bij de card niet zo, dan kan het plat in een envelop.
    Dit is toch weer zo leuk!
    Ik ben dol op het weggeven van thee zakjes, dat zijn van die kleinigheidjes waar je iemand heel blij mee kan maken.
    Super leuk gemaakt én aangekleed.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat klopt Daphne, ik heb er een bodem in gemaakt, anders vielen de chocolaatjes eruit.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Anita, wat een leuk idee om de bodem dicht te maken, zodat je een echt doosje hebt. Heel leuke weggever! Je brengt me op een idee! Ga je vast nog een keer bij me zien..
    En ja, met dubbelzijdig DP moet je altijd even goed kijken hoe je het plakt. Zeker bij een apart model.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ben benieuwd Ger-Janne hoe de jouwe eruit gaat zien, leuk dat we elkaar op ideetjes brengen.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===