Volgers

zaterdag 25 juli 2020

Is hij niet lief deze schnauzer!

Hallo lieve bloggers en lezers.
Vandaag een kaartje met een hond.
Deze leuke stempel heb ik al een hele tijd
alleen nog niet gebruikt.
vandaag mocht hij de ster zijn op dit kaartje.
Uhm, het is geen schnauzer! maar een westie,
werd mij verteld, even goed een leuk koppie!



Veel is er niet te vertellen  over dit kaartje
een witte basis kaart die ik bewerkt heb
 met een grote houtnerf stempel.
Hier op een bruin oplegvel.
Een geel oplegvel uitgestanst met een postzegel stans.

De schnauzer is gestempeld met memento inkt.
Als laatste 2x een botje in geel en bruin iets
naast elkaar geplakt.

Mijn man heeft deze 2 lieverds gemaakt.

Een vrolijke lieveheersbeestje.



En Maja de bij.
Beide zijn uit lood gemaakt en beschilderd.



Mijn kaartje wil ik mee laten doen bij:


Bedankt voor de leuke reacties op mijn 
Red and white  kerstkaartje.
Ik lees ze met veel plezier.

Blijf gezond en maak verstandige keuzes in deze tijd,
 pas goed op je zelf en andere.

 

40 opmerkingen:

  1. Een mooi kaartje, ik heb deze stempel ook en ooit eens een rouwkaartje van gemaakt voor mijn vriendin toen haar hondje gestorven was. Inmiddels alweer een paar jaar geleden het kaartje staat nog steeds in haar kast.
    Wat leuk wat je man gemaakt heeft voor in jullie mooie tuin.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk Elly, daar is hij ook heel geschikt voor.
      Mijn man freubeld graag. we hebben geen strakke tuin, veel wilde bloemen voor de bijen/ vlinders en insecten die hebben daar behoefte aan.
      Fijne dag.

      Verwijderen
  2. Leuke kaart. En wat leuk dat je man ook zo creatief is. Ze zijn erg mooi.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Nicolette, hij vind het erg leuk om zoiets te maken.
      Fijne dag.

      Verwijderen
  3. Wat een super schattig kaartje heb je gemakt, Anita.
    En de creaties van je man zijn ook al zo leuk. Gezellig om samen zo creatief bezig te zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Jeanet, het is heel gezellig samen iets maken.
      Fijne dag.

      Verwijderen
  4. Lief kaartje met een mooi hondje. Zo op een kaartje vind ik een hond wel leuk maar in het echt......echt niet!
    Mooie dieren maakte je man.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Honden heel leuk maar voor mij ook op gepaste afstand Henriët!! 🤣
      Fijne dag.

      Verwijderen
  5. Wat een leuk kaartje met dat hondje, Anita!
    Knap gemaakt die tuinstekers, applaus voor je man, daar vrolijkt de tuin wel van op....
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn weer erg leuk geworden, we breiden uit, haan - kip-lieveheersbeestje, Maja de bij, oja hij heeft ook een slakje gemaakt!
    Fijne dag Martha, leifs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel leuke kaart met het hondje, een heel mooi gedetailleerde stempel. Wat leuk dat je man ook zo creatief is. Lekker vrolijk die tuinstekers.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heerlijk wat kleur in de tuin vooral in de herfst in winter Eri.
      Fijne dag.

      Verwijderen
  8. Prchtig kaartje, Anita. Ik dacht eerst dat je de hond zelf getekend had.
    Wat een prachtige tuinstekers heeft je man gemaakt. Lekker vrolijjk!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi Margreet dat zou ik wel willen, zo goed ben ik niet in het tekenen, zou het wel willen. Tekenen laat ik aan mijn zoon over die kan dat goed. Ben ook erg blij met de tuinstekers.
      Fijne dag xx

      Verwijderen
  9. Wát een droppie en je man óók al zo aan de knutsel, zó leuk en vrolijk die tuinstekers!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is een snoezig hondenkoppie. Toen het zo regende heeft mijn man de stekers gemaakt, heeft hij tijd genoeg nu hij met pensioen is.
      Fijne dag xx

      Verwijderen
  10. een mooi kaartje en super leuk en vrolijk wat je man heeft gemaakt Anita
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi kaartje en je man is ook lekker bezig geweest, heel gezellig zo in je tuin!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtige kaart ongeacht welk ras is het een super kaartje. Leuk detail met het botje,maakt het precies goed. Wat heeft je man weer goed zijn best gedaan, ze zijn schattig...leuk tussen je bloemetjes in de tuin meid.
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Wilma, Hubby heeft goed zijn best gedaan, we zijn al naar de volgende voorbeelden aan het kijken.
      Fijne weekend liefs xx

      Verwijderen
  13. Beautiful card. Thanks for joining us at Creative crafters challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Haha ! Ik zag het kopje en dacht, hé een Westie ! En dan zie ik je titel heu ? Schnauzer ? LOL. Neen, dat werd je dus goed verteld, dit is een Westie'tje. Eentje zoals ik heb! Heel mooie stempel! Die zou ik ook wel willen vinden ! Leuke kaart heb je er mee gemaakt! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ik zag hem aan voor een schnauzer! Het stempeltje is van Craft Sensations, zat samen met 1 poes in een set.
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  15. Leuke kaart met de Westie, ook je man is creatief bezig geweest
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Anita,
    wat leuk deze kaart! Heel mooie stempel. EN de loodfiguren die je man maakte zijn prachtig! Knap gemaakt, lijkt me lastig met lood werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dankjewel GerJanne, met lood werken valt mee hij gebruikt een lood
    mes.
    Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Fabulous card, what a gorgeous image and love the colour tone, thanks for joining us at Crafty Catz this week x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een mooi kaartje met de schattige hond zo mooi, wat een leuke creaties voor in de tuin heeft je man gemaakt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Ellen, ik ben ook erg blij met deze stempel. Mijn man heeft nog plannen voor meer van deze tuinstekers.

      Verwijderen
  20. Wat een lieverd.
    Mooie kaart omdat je de kleuren rustig hebt gehouden, geeft een mooi effect en het past bij de grote honden kop.
    De tuin stekers zijn leuk zeg, je man heeft talent.
    Staat vast heel vrolijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuk kaartje en je man maakt ook hele mooie dingen! Leuk zo'n creatieve man in huis! Altijd handig toch!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===