Volgers

donderdag 23 juli 2020

Red and white

Vandaag een eenvoudig kaartje 
dat ik maakte met een embossing folder.
Maak graag gebruikt van zo`n folder.
De tijd gaat zo snel  we zitten in week 30.


Rood cardstock met een embossing folder
van Dreamweaver
En witte pearl drops geplaatst.

52weekstochristmas.week 30
ltccb-48-july-anything-goes.
ltscb-135-anything-goes.
chnc-challenge-499.



Bedankt voor de leuke reacties op mijn
boerderij  kaart.
Ik lees jullie reacties met veel plezier.

Het nieuws rond het oplaaien van het corona virus verontrust mij.
We kunnen ons best houden aan de regels die er zijn opgesteld.

Blijf gezond en pas goed op je zelf en andere.

 

69 opmerkingen:

  1. Erg mooie kerstkaart heb je gemaakt, Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje leuk idee om alleen een embossing folder te gebruiken
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kerstkaart heb je gemaakt met de embossingsfolder.
    Weer eens iets anders.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart. Heel chique om alleen te embossen!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige embos caskaart Anita , mooi rood
    Gezellige donderdag grtjs Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi geworden!
    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi dit kerstkaartje Anita, met een super mooie embossing erop...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende embossing folder heb je gebruikt voor je kaart!!!
    Het is echt kerst op je kaartje...
    Gezellig dat je er weer bent met de wekelijkse kerstkaart bij 52WTC.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een chique CAS kaart, mooi in dat rood.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi Anita, een erg sjiek effect zo met die embossing en alleen rood en wit.
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooi eenvoudig kaartje! De tijd gaat inderdaad erg snel. Ik had ook wat moeite met de kerstkaart voor deze week!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En toch heb je een mooie kaart gemaakt Trudy.
      Dankjewel voor je reactie.

      Verwijderen
  12. Wat een mooie stijlvolle kaart Anita. Zo zie je maar, het hoeft altijd veel te zijn hè. Ik deel je zorgen om het virus, ik zou willen dat iedereen zijn gezonde verstand gaat gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Less is some more 😊, dankjewel voor je reactie.
      Vind het best eng hoor de nieuwe ontwikkelingen.

      Verwijderen
  13. Prachtig dit kaartje met behulp van embosfolder gemaakt,Anita!
    Ook leuk zoals jij je creaties fotografeert met die parelketting erbij...
    Ja ik deel ookje bezorgdheid....
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Martha vind het net iets extra`s hebben die ketting.
      Fijne dag liefsxx

      Verwijderen
  14. wow wat een mooi eenvoudig kaartje, daar hou ik helemaal van
    groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi Anita, een erg mooi effect zo met die Embossing en alleen rood en wit heel stijlvol.
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!

    Gr.....Bep (DT 52WTC)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke CAS kerstkaart heb je gemaakt
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een mooie embossing-folder heb je gebruikt voor deze mooie kerstkaart Anita.
    Gezellig je weer te zien bij 52 weeks to Christmas.
    Lieve groetjes Miranda dt-52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Miranda, ik gebruik hem eigenlijk te weinig. Zoals je weet zijn er nog zoveel andere leuke dingen die je in de kast hebt liggen. 😊
      Fijne dag nog.

      Verwijderen
  18. Wat een mooie kaart, die embossing is prachtig ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Erg mooi deze kerstkaart,
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooi effect met die embossingfolder, Anita.
    Ik vind het maar niks met dat oplaaien van de Corona. Men denkt veel te veel aan zichzelf.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee ik ook niet heb er schrik voor dat het opnieuw een lockdown gaat worden.
      Dankjewel voor je berichtje
      Groetjes, xx

      Verwijderen
  21. Meer dan deze mooie embossingmal heeft het kaartje ook niet nodig. Mooi CAS kaartje.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig kaartje heb je gemaakt Anita!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een snelle, eenvoudige kaart maar ik ben fan.
    Helemaal mijn ding.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel dat is fijn ook ik ook mag graag zo`n kaart maken op zijn tijd.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  24. Mij ook, hoor Anita. Als iedereen nou maar verstandig blijft. De zorg moet niet weer zo'n klap krijgen, want dan zullen er keuzes gemaakt moeten worden waar niet iedereen blij van wordt.
    Je kaart is geweldig! Eenvoud siert!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ben er best bezorg om als er keuze gemaakt moeten worden. Het verstand moet echt de bovenhand krijgen.

      Verwijderen
  25. Ik vind je kaart heel mooi!!
    En ik heb het er ook niet op...mensen denken te licht nog steeds erover.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Veel te licht Elly, hoop echt dat er meer begrip komt waarom het zo belangrijk is om de regels aan te houden.

      Verwijderen
  26. Oh wauw, wat een mooi effect! En leuk hoe je de witte pareltjes er daarna nog op aangebracht hebt. Mooie kerstkaart! Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik ben wat later met reageren Anita maar ik had een goede reden he hihi.
    Een eenvoudige maar zeer sfeervolle kerstkaart is dit geworden. Ik vind rood prachtig. Ja die berichten verontrusten mij ook heel erg bah.......
    Lieve groetjes en houd je haaks xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heerlijk genieten Wilma! Ben er echt niet gerust op nu het weer oploopt de C besmettingen.
      Liefs xx

      Verwijderen
  28. Leuk de embossing in rood en dan afgewerkt met de witte stipjes ! groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Mooie kaart, heel stijlvol, ik houd er wel van. Mooie kleur rood ook gebruikt.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  30. heel mooie klassevolle kerstkaart, de kleine witte hulstbolletjes zorgen voor een leuk accentje!
    Ik vrees dat we volop in het begin van de 2de golf zitten van Corona, heel verontrustend inderdaad, want veel sneller dan door iedereen voorspeld....
    Hou het veilig en gezond!
    Groetjes
    Nancy 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Nancy, blijf mijn best doen om het zo veilig mogelijk te houden voor iedereen.
      Fijne dag.

      Verwijderen
  31. Absolutely awesome! Thanks so much for sharing with us in our challenge over at Love To Craft Challenge Blog this month! We appreciate you joining us!
    Hugs,
    Leslie, LTCCB DT
    Love To Scrap 2

    BeantwoordenVerwijderen
  32. A really elegant design.

    Thanks for joining us at the Love to Scrap Challenge Blog.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===