Volgers

dinsdag 21 juli 2020

Gastdesigner bij mijn hobbyhonk.

Het is zo leuk en fijn dat jullie de tijd nemen om iedere week 
mijn blogberichten te bezoeken en een reactie achterlaten.
Dankjewel! Ik lees ze met veel plezier.

Ik mag deze maand Gastdesigner zijn bij Mijn hobbyhonk 
Ik was namelijk winner van challenge 23 
altijd leuk om uitgekozen te worden.

Deze maand is het thema: geeft het boerderij leven weer.
Voor deze kaart heb ik craft gebruikt
en een plaatje aangezien ik geen boerderij dieren
in mijn snijmallen kast heb liggen. 

Gisteren kwam ik er achter dat ik mijn bericht op de verkeerde 
dag heb in gepland vandaag i.p.v gisteren.


De basis is met een wave embossing folder bewerkt.
Daar boven op een DP oplegvel.
Als laatste een nostalgisch paatje van fiets en melkbus.
Een als laatste een stempel gefeliciteerd.


Blijf gezond en pas goed op je zelf en andere.

 

36 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Anita, deze afbeelding had ik ook eens gebruikt voor een kennis die een boerderij heeft, super leuk.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuke kaart met dit thema, Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Met zo’n mooi plaatje heeft je kaartje ook niet veel meer nodig Anita, heb je leuk gedaan. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart Anita.
    Het plaatje past perfect bij een boerderij.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Elle-jeanne, was ook echt het enige plaatje wat ik had.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  5. wat een mooi kaartje heb je gemaakt voor je gastdesignerschap, mooi plaatje heb je gebruikt echt zo'n sfeer plaatje van vroeger
    ik was ook in de war en heb hem ook vandaag pas op min blog gezet ben net als jij ook gastdesigner
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zag hem gisteren staan vond hem ook erg leuk je kaartje.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  6. Leuke kaart, het plaatje is goed gekozen.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk met dát nostalgische plaatje Anita, mooie gdt-bijdrage!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk kaartje Anita!
    Ik zag het gisteren al op het blog van Angela!
    Ik vind het plaatje mooi nostalgisch en maakt de kaart compleet!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele mooie kaart met dit echt Nederlands nostalgische plaatje!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Eri, ik denk dat dit plaatje ook wel in België te vinden is.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  10. een gaaf plaatje en een erg leuke kaart Anita
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Altijd leuk om GD te mogen zijn! Je hebt een prachtige boerderijkaart gemaakt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Erg leuk geworden! Ik heb ook geen boederijdieren liggen maar je bent goed geslaagd!

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een erg leuke kaart. Mooi plaatje.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Anita,
    wat een leuke kaart! Echt passend bij het boerenleven!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. mooi, geslaagd kaartje heb je gemaakt
    grtjs, martina
    bedankt voor je (bijna dagelijkse) reacties op mijn blog =)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie nostalgische kaart Anita , oude fiets met bussen eraan , lekker roestig natuurlijk , wat leuk gastdesigner te zijn , genietse !! Toffe woensdag....
    Groetjes van Epie xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heer lijk even in de tijd terug Epie, zoals ik het kende uit mijn jeugd toe was het nog een onbekommerde tijd.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  17. Mooi deze kaart met de leuke afbeelding! De rest van de kaart eenvoudig gehouden, een goed idee, dat zou anders ook druk geworden zijn en zonde van de afbeelding.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Marjan heb je helemaal gelijk in.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  18. leuk hoor zo'n ouderwets plaatje

    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===