Volgers

maandag 20 juli 2020

Jaargetijden

De vier seizoen, elk seizoen heeft zijn charmes,
mijn voorkeur gaat uit naar de herfst - winter en voorjaar.


Deze challenge vond ik niet zo makkelijk.
Ik ben eens gaan kijken tussen mijn embossing folder
En vond een paar geschikte folders die ik wilde gebruiken.


Daarbij heb ik een rand hexagon uitgestanst die 
perfect paste op de vier kaartjes.

De basis kaart is wit, het opgelvel daar heb ik de randjes 
van aangezet met inkt
Ik wilde een eigen achtergrond maken
wilde de 4 seizoenen terug laten komen door
middel van de 
bloemknoppen- vlinders- herfst bladeren- hulst
op het oplegvel te embossen.
De kaartjes zijn verhoogd opgeplakt.

Gebruikte materialen:
Embossing folders
Sizzix
Cuttelbug
Darice
Leanne creatief
Snijmal Joy crafts



Met dit kaartje wil ik mee doen met:

Bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige kaart.
Ik lees jullie reacties met veel plezier.
Blijf gezond en pas goed op je zelf en andere.

 

36 opmerkingen:

  1. Dat heb je super leuk gedaan, ja was een hele moeilijke challenge idd.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat vond ik ook heb er echt een paar dagen over gedaan om iets te bedenken.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  2. Wat een toffe kaart, echt leuk bedacht met de embossingfolders!
    Dankjewel voor je deelname aan onze uitdaging op het 4 Seasons challenge blog.
    Grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zó leuk bedacht en heel goed uitgevoerd.
    Het verzinnen voor deze challenge vind ik zo lastig, maar jij hebt er echt iets verrassends moois van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is jou gelukt om iets heel leuks te bedenken, en te maken voor die moeilijke challenge!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dankjewel Eri, dat was het ook deze challenge.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love the idea of using the different folders and the colours, thanks for sharing at Crafty Catz challenge
    Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk idee Anita, om de 4 seizoenen op deze manier uit te beelden, de hexaconvormen komen mooi uit!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb extra felle kleurtjes voor de hexagon gekozen.
      Liefs xx

      Verwijderen
  8. helemaal leuk kaartje is het zo geworden ! mooi gemaakt
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zeer creatief en leuk geworden!

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk bedacht Anita.
    Een 4 seizoenen kaart.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Elle-jeanne heb ik wel even over moeten nadenken.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  11. Very nice! Thanks for playing along with us at Cut It Up. Sherri DT

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Es y leuk bracht. En leuk gemaakt. De leuke kleurtjes maken het echt af. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel leuk met de verschillende embossing achtergronden. De lente is mijn favoriete seizoen!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lente is ook fijn vooral als alles weer begint te ontwaken in de natuur. Bedankt voor je berichtje.
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  14. Sjonge wat heb je dit leuk bedacht en prachtig uitgevoerd Anita.
    Een schitterende kaart. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Sjeeee Anita, dat heb je geweldig uitgedacht en uitgevoerd. Zo origineel! Ik vind hem top!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. I like the way you highlighted the image for each season with the colorful hexagons. The hexagon colors even match the seasons!

    Thanks for joining us at Cut it Up for our Create Your Own Background Paper challenge!

    Evelyn
    http://mylittlecraftblog.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===