Volgers

woensdag 7 oktober 2020

Christmas treats

Hallo lieve mensen vandaag
laat ik jullie dit kerstkaartje zien.

Daarvoor gebruikte ik de leuke sketch
van Tuesday Morning.

De kaart eerst voorzien van een rillijn rondom de kaart.
Verder vond ik in mijn lades deze stukjes DP
van hieruit is de kaart opgebouwd.

De leuke taart stempel is van CS.
Als laatste heb ik nog wat sterren uitgestanst.

De sketch

Mijn kaartje wil ik laten mee doen bij:



Degene die mij volgen weten dat ik 
mijn hobbykamer an het  reorganiseren.

Een hele klus maar wel leuk om te doen
alles gaat door je vingers en
vergeten spulletjes vind je terug .

In mijn blogbericht van gisteren heb ik de GD
kaart geplaatst die ik voor Angela MHH maakte.

Verschillende update foto`s geplaatst  van de
hobbykamer helaas is het blogbericht 
niet verschenen in mijn leeslijst
nog op mijn blog.
Wil je meer weten kijk dan even terug. 

Fijne dag bedankt voor je bezoekje en je reactie!

Graag zie ik je morgen weer terug
 dan ben ik er met een nieuwe kerstkaart.

Blijf gezond en pas goed op je zelf en andere.

 

 

34 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart Anita! En je staat weer in de leeslijst XX
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heee leuk om deze mooie sketch bij jou te zien Anita, heb je erg leuk gedaan met het mooie papier. Ook bij mij sta je nu in de leeslijst. Een fijne woensdag meid en liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Wilma, de sketch is idd mooi ik zag hem bij jou.
      Vanmorgen in alle vroegte een kaartje gemaakt. ik had nog afspraken lopen. Nu weer thuis en aan de freubel.
      Fijne dag liefs xx

      Verwijderen
  3. Wat een leuke kerstkaart heb je met de sketch gemaakt, Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kerstkaartje Anita!
    Leuk he dat opruimen en organiseren!
    Ik mag dat ook graag doen, geeft rust in mijn hoofd!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kerstkaart met de sketch!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief kaartje met die moeilijke sketch!
    Ik ben jaloers op je hobbykamer, ik knutsel aan de keukentafel! Handig die 2 dienbladen op elkaar.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Trudy ik ben ook heel blij met de dienbladen er kan veel op.
      Fijne dag.

      Verwijderen
  7. leuk kerstkaartje, gave sketch ook...
    Ben natuurlijk even flink nieuwsgierig naar je hobbykamer, dus scroll ik lekker even terug.
    Heerlijk dat ziet er lekker overzichtelijk uit...wij knutsel aan de eetkamer tafel (gelukkig 6 stoelen en 3 eters...dus past perfect, er ligt altijd wel een hoekje met spulletjes om even te gaan zitten...maar dit is wel fijn je kan alles zo laten liggen..
    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, aan de keukentafel is ok heel gezellig. Ik zit boven in de voormalige slaapkamer van mijn zoon. Ik maak wel een rommel als ik aan de freubel ben, deur dicht trekken en niemand die iets ziet.
      Fijne dag liefs xx

      Verwijderen
  8. Wat een mooie kaart is dit geworden, Anita.
    Fijn dat je meedoet met Tuesday Morning Sketches!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Anita, love your sweet little card! Thanks for joining Chrissie and me at Christmas Kickstart - it's great to have you play along with our challenge, Jo x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele mooie kerstkaart Anita.
    Jij bent dus nog wel even zoet met op ruimen.
    Succes.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Elle-jeanne. dat denk ik ook nu de helft klaar.
      Fijne avond.

      Verwijderen
  11. Je hebt een hele mooie kerstkaart gemaakt met de leuke sketch
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. leuke kaart en een leuke tip met die rillijn rondom de kaart

    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk kaartje heb je volgens de sketch gemaakt Anita!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lovely! Thank you for joining us at Tuesday Morning Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Sweet card, thanks for sharing with Christmas Kickstart this time!
    Chrissie - Guest Elf!

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===