Volgers

dinsdag 20 oktober 2020

Een enkele bloem

Goedemorgen bloggers
De vorige week maakte ik een CAS kaartje.


Deze prachtig stempel is van Studio Light
Ik vind hem zo mooi.


Essentials nr 463


Een beige parelmoer papier was de basis 
gestempeld heb ik met  Rich Cocoa .

Verder afgewerkt met goud metallic verf.
Als laatste  verfspetters aangebracht.



Oproepje

Vind je het leuk om een verjaardagskaartje te ontvangen.
Mail dan je adresgegevens door mjn  e-mail vind je op mijn blog.


Bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige kaart.

Ik lees jullie reacties met veel plezier.
Blijf gezond en pas goed op je zelf en andere.
   

32 opmerkingen:

  1. Heel mooie stempelset is het. Ik ken hem niet, leuk om zo bij elkaar te bekijken. En je kaart is heel gaaf. Cas pur sang.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Anita, voor elke gelegenheid wel.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Elly, deze was voor een verjaardag, zal hem onthouden Elly :)
      Fijne dag.

      Verwijderen
  3. Wat een mooie CAS kaart en leuk die spetters!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw Anita wat een mooi sjiek kaartje. Heb je heel leuk gedaan!
    Ik houd wel van verjaardagsTaartjes ....Liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi Wilma, die kan ik ook heel goed bakken heel veel taartjes al gemaakt, van kastelen tot balletschoentjes.
      Bedankt voor je lieve berichtje fijne dag liefs xx

      Verwijderen
  5. Mooie kaart, de bloem steelt echt de show op jouw kaart!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig Caskaartje, Anita!
    Ik heb onlangs deze stempel ook aangeschaft, nog niet gebruikt maar dat gaat gebeuren!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Martha, ben benieuwd naar je creatie. Fijne dag liefs xx

      Verwijderen
  7. het is een prachtige stempel! Mooi kaartje heb je ermee gemaakt.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooi CASkaartje met de prachtige stempel
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je een prachtige CAS kaart gemaakt met deze mooie stempel!

    Ik houd hiervan Anita.

    Groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige stempel op je kaart.
    Ik ken die stempel niet,maar wel een hele mooie.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi in zijn eenvoud.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit vind ik prachtig. De eenvoud en het chique.
    Wat een mooie kaart.
    Volgens mij hebben wij elkaars adres en geboortedatum al?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dankjewel Daphne ja hoor ik hebben we uit gewisseld.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===